پنجشنبه 15 تیر 1396 - 16:40

تقدير ویژه وزير جهاد كشاورزي از مدير ملي كهگيلويه و بويراحمدي

گروه سیاسی- اقدامات شاخص مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه رفع محرومیت عشایر کشور تحسین وزیر جهاد کشاورزی را در پی داشت.

به گزارش بویرنیوز، محمود حجتي؛ وزير جهاد كشاورزي و دبير شوراي عالي عشاير كشور به دليل تلاش ، نقش ،سهم و مشاركت فعال و موثر “اسکندر يارنسب”؛ مدير كل فرهنگي و تبليغات بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در تهيه، تدوين و تصويب طرح ويژه خدمات فرهنگي، اجتماعي و مذهبي به جامعه عشاير كشور از وی تشكر و لوح تقديري را به ایشان اهدا كرد.

اين طرح كه به همت وزارت جهاد و كشاورزي و مشاركت نمايندگان فرهنگي دستگاههاي عضو تهيه و تدوين شده بود در تاريخ ٧/١٠/٩٥ در هيات وزيران تصويب و تصويب نامه مذكور اخيرا توسط دكتر جهانگيري معاون اول رئيس جمهور جهت اجرا ابلاغ گرديد.

تصويب نامه هيات وزيران مشتمل بر مواد و مفاد گوناگون براي ارتقا سواد ،مهارت ،بهداشت ،سلامت و ارايه خدمات فرهنگي ،اجتماعي و مذهبي به جامعه عشاير كشور است كه براي اولين بار در دولت تدبير و اميد و در قالب يك طرح جامع و منسجم تهيه و تصويب و ابلاغ گرديده است.

گفتني است اسكندر يارنسب از مديران ملي و فرزندان استان و كهگيلويه و بوير احمد است كه در رويدادها و اتفاقات و طرحها و مصوبات فرهنگي ،هنري و اجتماعي كشور در حوزه هاي مختلف منشا اثر و خدمات قابل توجه و قابل تقديري بوده است.

حضور و عضويت ايشان در شوراي يادمان سازي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، عضويت در شوراي هماهنگي موزه هاي كشور و سازمان ميراث فرهنگي كشور، جانشين كميته ايثارگران ستاد دهه فجر كشور، عضويت در شوراي تبليغات محيطي سازمان زيباسازي شهرداري تهران و دبيري دهها كنگره ملی و بين المللي و دبيري جشنواره هاي مختلف ملي هنرهاي تجسمي كشور از جمله خدمات اين مدير ملي هم استاني در حوزه فرهنگ و هنر كشور است،

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241399
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیروز یاسوج گفت:

    درود خدا بر جناب آقای دکتر یارنسب جدا مایه افتخار و مباهات هستی امیدوارم دولت تدبیر و امید از این چهرهای علمی بیشتر استفاده کند.

  2. امیر گفت:

    احسنت باعث افتخار استان و کشور هست، به امید موفقیت های بیشتر و درجه های بالاتر

  3. دلبازجلاله گفت:

    تبارک الله از توانایی عزیزان هم استانی

دیدگاه شما