پنجشنبه 15 تیر 1396 - 1:28

پاسخ تحسین برانگیز گوهرکانی به فردی که می گوید گلخانه ها فرودگاه یاسوج باید جمع شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه‌ای که باید گلخانه‌ها از فرودگاه یاسوج تخلیه شوند گفت: چه کسی پاسخگوی 18 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی است.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز نشستی در خصوص تعیین تکلیف گلخانه‌های داخل فرودگاه یاسوج با حضور یکی از اعضای هیأت مدیره فرودگاه‌‌های کشور و همچنین معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسؤولان مربوطه برگزار شد.

در این نشست جعفر گوهرگانی پس از شنیدن سخنان حسین اکرمیان عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور در خصوص تخلیه گلخانه‌ها از داخل فرودگاه یاسوج اظهار کرد: همه ما مسلمان هستیم و دیانت داریم و باید پایبند به قانون و همچنین دیانت خود باشیم.

وی با انتقاد شدید از این که قرار است با تخلیه فرودگاه یاسوج از گلخانه‌ها تعداد زیادی افراد بیکار و ورشکسته شوند و همچنین 11 نفر که تسهیلات میلیاردی برای این کار گرفته‌اند با مشکل روبرو شوند، افزود: در ابتدا و انتهای فرمایشات آقای اکرمیان زاویه‌های زیادی دیده می‌شد.

این مسوول گفت: آقای اکرمیان؛ شما که امروز از قانون سخن می‌گوید و از لزوم تخلیه و تعطیلی گلخانه‌ها در فرودگاه سخن می‌گویید چرا در همان روزهایی که عضو هیأت تشخیص در فرودگاه‌ها بودید قانون را رعایت نکردید و اجازه دادید که چنین گلخانه‌هایی در فرودگاه راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: در مقطعی اشتباهی انجام دادید و اجازه فعالیت در فرودگاه به این‌ها داده شد و و امروز هم به صورت یک طرفه به دنبال ملغی کردن آن هستید.

گوهرگانی با طرح این سوال که آیا تنها تشخیص شما منطقی است و به دیگر افکار اهمیتی نمی‌دهید تصریح کرد: تکلیف این 11 نفری که روزی با دستورات شماها این گلخانه‌ها را بنا نهادند و هر کدام یک میلیارد تومان وام گرفتند چه می‌شود و چه کسی باید جوابگوی ضرر و زیان آن‌ها باشد.

گوهرگانی با بیان اینکه تخلیه شما قانونی نیست تصریح کرد: تشخیص‌ از ابتدا در این مورد غلط بوده است و امروز هم نباید درآمد فرودگاه یاسوج را با درآمد در فرودگاه مهرآباد و سایر نقاط دیگر مقایسه کنید.!

وی گفت: چرا در گذشته مسؤولان فرودگاه‌ها جوگیر شدند و چنین تصمیمی گرفتند که امروز 11 نفر که تسهیلات 18 میلیارد تومانی برای این کار دریافت کرده‌اند بدبخت شوند.

وی به موضوع اشتغال‌زایی این طرح‌ها نیز اشاره کرد و گفت: 11 تا 5 نفر هم بخواهید حساب کنید تعداد 55 نفر بیکار می‌شوند که این کار نه با قانون و نه با عرف و نه با اخلاق سازگار نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلزالی گفت:

    فرودگاه اشتباهی را مرتکب شده بود الان زمین در محدوده فرودگاه قرار داردباید در جای دیگه زمین جایگزین شود تا فرودگاه شکل قانونی بگیرد حتی زندان هم باید همکاری لازم را انجام دهد تا سرمایه گذار با چهره زشتی در بدو ورود به یاسوج مواجه نشود حال که با تلاش نماینده محترم باند تطویل شده حیفه که هواپیما های فوکر و پرواز های بیشتر به سایر نقاط کشور بالاخص تهران و مشهد مقدس صورت نپذیرد همه باید همکاری کنیم.

  2. بی نام گفت:

    احسنت بر دکتر گوهرگانی عزیز
    دغدغه یک کار آفرین باید افزایش کمیت و کیفیت محصول باشه و افزایش اشتغالزایی ،اما دغدغه الان کارآفرینان عزیز ما در گلخانه های فرودگاه جلوگیری فرودگاه از ورود کارگران و کاهش بهره وریست.گلخانه ای که نیاز به حداقل 5 کارگر در روز دارد الان فقط اجازه 2 کارگر دارد!!جای تعجب است در سال اشتغالزایی!!
    دغدغه کار آفرین شده اینکه به چه راحتی عده ای به عنوان هیئت تشخیص زندگیشان را به بازی گرفته اند یک روز تشخیص دادن که گلخانه باشد و با وعده و وعیدهایشان عده ای جوان بیکار پای اشتغالزایی رفتند .بدهکاران بانک شدند .چه شبهای طوفانی که بیدار بودند،چه سختی ها که کشیدند
    الان به راهتی سه نفر به عنوان هیئت تشخیص تشخیص داده که آنهانباشند و دادستان محترم استان ما بدور از در نظر گرفتن آمار بالای بیکاری استان بدون در نظر گرفتن وضعیت و دغدغه های آنها حکم تخلیه
    صادر کرده است .
    اگرچه در این سالهاآنها فقط سختگیریهای فرودگاه را تحمل کرده انداما علاوه برکارآفرین بدهکار و کارگران بیکار ، برای این همه هزینهای بیت المال که برای آماده سازی زیرساختها انجام شد چه فکری کرده اند. و به چه راحتی هیئت تشخیص بیت المال ما را به هدر داد ……
    آن زمان با این هزینه بهترین جا و بدور از این همه دغدغه اما هییت تشخیص اصرار داشت که در فرودگاه باشد..
    یادتان باشد که مجتمع به عنوان اشتغالزایی بانوان است ولی خانم صاحب گلخانه اجازه ورود به گلخانه اش را بعد از ساعت 19 ندارد!
    یادتان باشد راه حل بحث امنیتی که فرودگاه می گوید جدا کردن درب ورود و خروج مجتمع است!
    وچه راحت هییت تشخیص تشخیص داد که آنها نباشند و مسئولین ما پذیرفتند!!!!
    و احتمال دارد هیئت تشخیص بعد ازآنهاتشخیص دهد که عده ای دیگر باشند و امیدوارم آن زمان مسئولین ما به این راحتی نپذیرند!!!
    یادتان باشد جابجایی فرودگاه کم هزینه تر از جابجایی گلخانه هاست!!!!
    آخ و بخت مسئولین استان ما

  3. مهندس عضو گفت:

    اتفاقا باید خود اقای گوهرکانی جوابگو باشد که چرا در شهر یاسوج این همه زمین در شرایط خو این همه هزینه در یک مکان نامناسب اجرائی شود ؟

  4. بیژن گفت:

    آقای گوهرکانی و سایر مسئولان استان باید تمرین کنند اعتراضات و تمایلات خود را در مجرای قانون و چارچوب قانون تعقیب کنند. همانطور که طرف مقابل با همین قوانین فعلی کشور توانسته حکم دادستان محترم مبنی بر تخلیه را دریافت کند. با هیاهو و غوغای رسانه ای به هدف نمیرسند

  5. کشاورز شوشتی گفت:

    سلام ودرودبه شرافت انسانهایی که دنبال حق وحق گویی می باشند اگر سایر مدیران هم مانند دکتر گوهرگانی شهامت دفاع از حق راداشتند جای بسی خوشحالی بود

  6. محمد گفت:

    اکثر اونایی که گلخانه دارند جذب سازمان هم شدند اقای گوهر کانی چرا کسی که میلیاردی به قول تو وام میگیرند جذب دولت میشند این با کدام قانون سازگار است، علاوه بر این تعدادی از همین دوستان هنوز عضو شرکتهای خدمات مشاوره ای هستند ولی متاسفانه هنوز از شرکت خارج نشدند

  7. کارگر گفت:

    سلام: ضمن تقدیراز آقای گوهرگانی : خانم25ساله کارگرگلخانه فرودگاه هستم که با ساعت کاری 7صبح تا 6عصر بطورتمام وقت با مبلغ ناچیز400هزارتومان حقوق ماهیانه مخارج 5نفری خانواده ام را تامین می کنم ،با تعطیلی کارگاه نمی دانم چکار کنم . کسانی که تصمیم اشتباه میگرند وبعداً به فکرچهره شهر ومسائل ساده وجزئی دیگر هستند.بدانند نتیجه تصمیمات اشتباه وسلیقه ای آنها نباید به قیمت فروپاشی بنیان خانواده ها تمام شود.

دیدگاه شما