دوشنبه 12 تیر 1396 - 12:07

دستگیری باند سارقان حرفه ای در یاسوج/ سرقت های عجیب در ایران و خارج از کشور! (+عکس)

 گروه اجتماعی – فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری چهار عضو باند سارقان حرفه ای منازل در یاسوج خبر داد و گفت : متهمان تا کنون به 29 فقره سرقت در استان های دیگر و همچنین در کشور های عراق و هند اعتراف کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، سردار “مهدی انصاری” در این باره گفت : با توجه به وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج ، ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه ها و زمان وقوع و استفاده از اقدامات فنی و پلیسی ، به این نتیجه رسیدند که عمده سرقت ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام و بلافاصله از استان خارج می شدند .

انصاری در ادامه بیان داشت : چند شب قبل با توجه وقوع دو فقره سرقت منزل و اعلام به پلیس ،بلافاصله چند تیم از ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و با اقدامات پلیسی و بررسی نامحسوس ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان ، به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی دو زن و مرد مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد : همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان اقدام به پرتاب بسته ای مشکوک به بیرون از خودرو کرد که پس از دستگیری هر سه سرنشین ، پس از پیدا شدن بسته ؛ مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در بازجوئی های اولیه اظهار داشتند این مقدار طلا را در یکی از پارکهای شهر یاسوج پیدا کرده اند، گفت : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های خود ، به 29 فقره سرقت منزل در شهر یاسوج اعتراف کردند .

انصاری خاطر نشان کرد : متهمان همچنین به سرقت هایی در شهرکرد ،اصفهان ، خوزستان و حتی کشور های هندوستان و عراق اعتراف کردند و در ادامه ماموران ، زن همدست این باند را شناسایی و دستگیر و تلاش برای دستگیری دو متهم مرد دیگر این پرونده ادامه دارد .

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اموال مکشوفه شامل 455 گرم طلا و 425 گرم بدلجات مبلغ 82 میلیون ریال وجه نقد و 392 دلار و370 روپیه می باشد بیان داشت : پس از بازسازی صحنه های سرقت و تحویل به مراجع قضائی، متهمان روانه زندان شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=241013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند یاسوجی گفت:

    دستتان درد نکنه که دستگیرشان کردید

  2. حقگو گفت:

    خسته نباشید خدا قوت

دیدگاه شما