سه شنبه 17 مرداد 1396 - 8:00

تجاوز زن 38 ساله آمریکایی به پسر نوجوان

مجله بویرنیوز- یک زن 38 ساله به اتهام تجاوز به یک پسر 15 ساله و پرداخت حق‌السکوت به وی دستگیر و زندانی شد.

به گزارش روز نو، «ربکا مک گرو» اهل ایالت فلوریدای آمریکا، هفته گذشته به جرم تجاوز جنسی به یک پسر نوجوان 15 ساله بازداشت شد.

این زن 38 ساله که دستیار مدیر یک مجتمع مسکونی در بندر سنت لوئیس است، این نوجوان را که از ساکنین آپارتمان‌های همین مجموعه است مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است.

بنا به گزارش پلیس، مک گرو در بازجویی‌ اعتراف کرده است که از سال 2016 الی 2017 از این پسر 15 ساله سوء استفاده می‌کرده است. او متهم است که مبلغ 300 دلار حق‌السکوت به نوجوان قربانی پرداخت کرده است که موضوع تجاوز را به کسی نگوید.

متهم پرداخت حق‌السکوت را رد کرده است، اما به پلیس گفته است که کارت اعتباری و سوئیچ اتومبیلش را در اختیار این نوجوان قرار داده است. بازجویان گفته‌اند که این زن به پسربچه اجازه داده تا با اتومبیلش به تنهایی رانندگی کند.

پلیس همچنین می‌گوید که سابقه پیامک‌های فرستاده شده بین متهم و قربانی را به‌دست آورده‌ است. آنها با بازرسی گوشی متهم عکس‌ها و پیامک‌های غیراخلاقی وی را که برای قربانی می‌فرستاده ، کشف کرده‌اند.

به استناد قانون ایالت فلوریدا، رابطه با افراد زیر 16 سال، جرم است و پیگرد قانونی دارد.
نشریه پیپل تایید کرده است که زن متهم با قرار قانونی 125000 دلار در زندان سنت لوئیس زندانی شده است. دادگاه هنوز وقت محاکمه مک گرو را اعلام نکرده و هنوز مشخص نیست که وکیل مدافعی را برای خود انتخاب کرده است یا نه.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240923
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما