شنبه 10 تیر 1396 - 23:07

370 هزار نفر مسافرو گردشگردر بوستانهای شهری یاسوج اسکان یافتند

مدیرعامل سازمان سیما ، منظروفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : براساس داده های آماری طی ده روز گذشته 370 هزارنفرمسافر وگردشگر در بوستان های این شهرگردشگری اسکان یافتند .

به گزارش بویرنیوز؛ دکتر فرشاد صادقی روز شنبه در تشریح چگونگی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران درموج اول سفرهای تابستانی به یاسوج افزود : این تعداد مسافردر بوستانهای شهری ، ساحلی ، مهرورزی ، ولایت ، چشمه نباتی ، بانوان و آبشار یاسوج اسکان یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است .

وی دلیل این میزان افزایش را احداث بوستانهای جدید و تدابیر حکیمانه ومدبرانه مدیریت شهری یاسوج در پاسخگویی مطلوب به مسافران و گردشگران برشمرد .

وی اظهار داشت : بوستان ولایت وبانوان نقش مهمی در اسکان مسافران و گردشگران داشته به گونه ای که سرریز مسافران آبشار دراین بوستان ها اسکان یافتند .

رکورد اسکان مسافران در پارک آبشار یاسوج شکسته شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : براساس داده های آماری برای نخستین بار رکورد اسکان مسافر در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته در آبشار یاسوج شکسته شده است .

وی افزود : دراین روزها ضریب اسکان پارک آبشار صد درصد شده به طوریکه در آبشاریاسوج هرشب بیش از هفت هزار نفر مسافراسکان یافتند .

صادقی تصریح کرد : در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه هفته گذشته به دلیل افزایش شمار مسافران و گردشگران به گونه ای شد که دیگر امکان پاسخگویی برای اسکان مسافران فراهم نبود .

80 درصد مسافران وگردشگران از استانهای همجوار

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : بررسیها نشان می دهد 80 درصد مسافران و گردشگران از استانهای همجوار به یاسوج سفر کردند .

وی اظهار داشت : بیشتر این مسافران از اصفهان ، یزد ، خوزستان ، بوشهر و فارس بودند که یاسوج را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب کرده بودند .

صادقی افزود : این مسافران از یک تا سه روز در پارک آبشار ودیگر پارک های شهری یاسوج اسکان یافتند .

رضایت مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : براساس نظرسنجی های میدانی وچهره به چهره ، مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری و سازمان سیما ومنظرشهری صد درصد رضایت داشتند .

صادقی افزود : رضایت مسافران با همدلی ، همکاری ، پشتکار ، برنامه ریزی ، نیازسنجی ، دوراندیشی ، همکاری بین بخشی و تلاش همکاران حوزه شهری محقق شده است .
وی گفت : امسال مقوله اسکان و دریافت عوارض ورودی توسط کارشناسان سازمان سیما ، منظر وفضای سبز شهری مدیریت شده است .

وی تصریح کرد : دربحث ورودی آبشار یاسوج هیچگونه افزایش قیمتی داده نشده و مدیریت آنرا سازمان سیما و منظر برعهده گرفت که این مهم رضایت مسافران را به دنبال داشته است .

وی تاکید کرد : در سال گذشته فعالیت بخش خصوصی در پارک آبشار اعتراض مسافران و گردشگران را به همراه داشته است .

صادقی افزود : بر این اساس پرسنل آموزش دیده در مجموعه پارک آبشار بکار گرفته شده که با نهایت احترام و تکریم با مسافران برخورد شد که این خود موجبات رضایت آنان را فراهم کرده است .

وی تصریح کرد : به منظور تامین زیرساخت های بهداشتی 42 چشمه سرویس بهداشتی در پارکها ایجاد شده و 42 سرویس نیزدر دست ساخت است .

وی اضافه کرد : هم چنین سرویس های بهداشتی در روزچندین نوبت شستشو وسرویس دهی شده است .

ورودی مسافران به پارکهای یاسوج دو برابر اسکان گزارش شد

مدیرعا مل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : داده های آماری نشان می دهد برای نخستین بار ورود مسافران به پارک های یاسوج دو برابر میزان اسکان آن گزارش شده است .

وی افزود : طی این مدت 700 هزار نفر به منظور بهره مندی و حضوردر محافل خانوادگی به بوستانهای شهری یاسوج وارد شدند .

وی اظهار داشت : توسعه بوستانها وتامین زیرساخت های نشاط وشادابی از جمله دلایل این افزایش است .

صادقی در خصوص توقفگاه ها ( پارکینگ ) افزود : در همه بوستانها ، پارکینگ به اندازه کافی ایجاد شده و از این حیث مشکلی وجود نداشت .

سه نوبت جمع آوری زباله های تولیدی در پارکها

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : به منظور حفظ بهداشت عمومی شهری کار جمع آوری زباله ها در بوستانها به ویژه پارک آبشار روزانه سه نوبت انجام شده است .

صادقی افزود : 250 مخزن جمع آوری زباله جدید در بوستانها نصب شده وهرروز چند نوبت زباله ریخته شده به آن تخلیه شده است .

وی اظهار داشت : درهمین راستا به مسافران وارد شده به بوستانها کیسه زباله داده می شد تا زباله تولیدی خود را در کیسه های مخصوص ریخته وتحویل نمایند

اسکان مسافران تابستانی در بوستانها تا اول مهرماه 96

صادقی گفت : اسکان مسافران تابستانی تا اول مهرماه 96 همچنان ادامه دارد .

وی افزود : برای اسکان مسافران وتامین کلیه نیازهای آنان برنامه ریزی شده و دغدغه خاصی وجود ندارد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240705
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما