شنبه 10 تیر 1396 - 12:32

اقدامات ویژه پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای تامین امنیت مردم/اولتیماتوم جدی به متخلفان!

گروه اجتماعی- عید فطر امسال با وجود ورود تعداد زیادی مسافر و گردشگر به نقاط خوش آب و هوای کهگیلویه و بویراحمد شاهد کاهش چشمگیر حوادث و اتفاقات برای مردم و مسافران بودیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار بویرنیوز، اظهار داشت: با نگرشی که به سوابق گذشته این دست تعطیللات و رخدادهای احتمالی که ممکن بود در اثر ورود حجم زیاد مسافر به نقاط خوش آب و هوای استان رخ دهد، از تمامی ظرفیت ها برای تامین امنیت مردم و مسافران بهره بردیم.

سردار مهدی انصاری گفت: اقدامات انتظامی، امنیتی و ترافیکی ویژه ای را برای درون و برون شهرهای استان و تمامی پارک ها و تفرجگاه ها به صورت محسوس و نامحسوس با حساسیت های جدی لحاظ کردیم.

وی بیان داشت: امسال خروجی اقدامات انتظامی و امنیتی پلیس را مردم در امنیت حاکم بر شهرها و عدم وقوع کوچکترین رخداد امنیتی و حتی بروز درگیری در تفرجگاه ها را به خوبی لمس کردند.

سردار انصاری ادامه داد: وقوع جرائم در عید فطر امسال به نسبت سال های قبل کاهش بسیار محسوسی را به خود دید و این ممکن نبود مگر با حضور مقتدرانه و مسئولانه پلیس.

فر مانده انتظامی استان تصریح کرد: خوشبختانه در سال 96 تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان نداشتیم و این مهم بدون شک با همراهی و همکاری ویژه شورای تامین و دستگاه قضایی و امنیتی استان و مردم شریف استان محقق شد.

سردار انصاری به بخشی از عملکردهای پلیس در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: در سرقت های عادی در استان کاهش 16 درصد،  سرقت های خشن و مسلحانه کاهش 67 درصد و سرقت به عنف کاهش 56 درصدی را به نسبت مدت مشابه سنوات گذشته داشتیم.

وی ضمن بیان کاهش 11 درصدی نزاع ها در استان، عنوان کرد: در خصوص تصادفات فوتی هم کاهش 11 درصدی را داشتیم.

مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: برخورد با مواد خانمان سوز مخدر همواره به طور جدی در دستور کار پلیس بوده که در این زمینه کشفیات قریب به 1 تن انواع مواد مخدر و افزایش 10 درصدی توقیف خودروها در ارتباط با مواد مخدر بخشی از عملکرد فرزندان شما در نیروی انتظامی بود.

سردار مهدی انصاری با اشاره به استمرار اقدامات پلیس استان در تامین نظم و امنیت مردم در جای جای نقاط کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: طرح های پاکسازی در مناطق مختلف شهری و روستایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، نا امن کردن استان برای متخلفان و مخلان نظم و امنیت، بهره گیری از همه ظرفیت ها به ویژه مردم برای تامین حداکثری امنیت، تدوین و عملیاتی شدن اقدامات پیشگیرانه، تنها بخش هایی از اقدامات نیروی انتظامی استان است.

به گزارش بویرنیوز، در دو سال اخیر با وجود حجم زیاد مسافران، افزایش تردد ها، مهاجرت اقشار مختلف به مرکز استان و هموار شدن مسیرهای استان برای عبور و مرور و به نوعی با افزایش زمینه های وقوع جرم، شاهد کاهش قابل توجه انواع جرائم در استان و امن تر شدن آن هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240608
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما