سه شنبه 6 تیر 1396 - 17:24

ظرفیت پارک آبشار یاسوج برای اسکان تکمیل شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت : با ورود موج اول سفرهای تابستانی به یاسوج عملا ظرفیت اسکان پارک آبشاردر این شهرگردشگری تکمیل شده است .

به گزارش بویرنیوز ؛ دکتر فرشاد صادقی روز سه شنبه در بازدید از مراحل اسکان مسافران تابستانی در بوستانهای شهری یاسوج افزود : با تمهیدات انجام شده پارک آبشار برای اسکان مسافران در بخش های اقامتی ، پذیرایی ، بهداشتی و مذهبی ظرفیت سازی شده است .

وی اظهار داشت : بررسیها نشان می دهد پنجاه درصد از ظرفیت اسکان بوستانهای بانوان ، ولایت ، اسکان و ساحلی تکمیل شده است .

مدیرعامل سازمان سیما، منظروفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : بوستان بانوان فقط به اسکان خانواده ها اختصاص یافته وهمه امکانات از جمله زیرساخت ها بهداشتی در آن فراهم شده است .

وی افزود : بوستان بانوان به دلیل محصوربودن از امنیت بالایی برخورداراست و فضا برای اسکان به اندازه کافی وجود دارد .

صادقی تصریح کرد :بااین حال همه نیروی سازمان سیما ومنظر تا آخر تعطیلات موج اول سفر درحالت آماده باش هستند .

برای نخستین بار چهاربوستان بزرگ شهری یاسوج برای ارایه خدمات اسکان مسافران تعطیلات عید فطر و تابستانی آماده سازی شده است .

این بوستانها شامل ولایت ، بانوان ، چشمه نباتی وحاشیه رودخانه بشار است که پاسخگویی اسکان همه مسافران عید فطر و تابستانی است .

براساس اعلام سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری یاسوج برای پاسخگویی به نیاز مسافران در ابعاد اقامتی ، پذیرایی و بهداشتی دراین پارکها ظرفیت سازی شده است .

درکلیه پارک ها محل هایی برای اسکان، اقامه نماز، توقفگاه (پارکینگ) پیش بینی شده و روشنایی و سرویس بهداشتی مورد نیاز مسافران تامین شده است .

شهرداری یاسوج تلاش دارد تا با ارایه خدمات مطلوب ورضایت بخش به مسافران تابستانی زمینه ماندگاری هرچه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند .

تجهیز نمازخانه ها و سرویس بهداشتی در پارک ها برای خدمات رسانی به مسافران انجام شده است و مشکلی ازاین جهت وجود ندارد.

به دلیل شرایط خاص یاسوج مسافران تابستانی که وارد شهر می شونداگر برنامه ریزی حکیمانه و ارایه خدمات ارزشمندی صورت گیردمی توان آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما