سه شنبه 6 تیر 1396 - 14:36

ظرفیت پارک آبشار یاسوج تکمیل شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: با ورود موج اول سفرهای تابستانی به یاسوج عملا ظرفیت اسکان پارک آبشاردر این شهر گردشگری تکمیل شده است.

به گزارش فارس، فرشاد صادقی ظهر امروز در بازدید از مراحل اسکان مسافران تابستانی در بوستان‌های شهری یاسوج اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده پارک آبشار برای اسکان مسافران در بخش‌های اقامتی، پذیرایی، بهداشتی و مذهبی ظرفیت‌سازی شده است.

وی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پنجاه درصد از ظرفیت اسکان بوستان‌های بانوان، ولایت، اسکان و ساحلی تکمیل شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: بوستان بانوان فقط به اسکان خانواده‌ها اختصاص یافته و همه امکانات از جمله زیرساخت‌های بهداشتی در آن فراهم شده است.

وی افزود: بوستان بانوان به دلیل محصور بودن از امنیت بالایی برخوردار است و فضا برای اسکان  به اندازه کافی وجود دارد.

صادقی تصریح کرد: با این حال همه نیروی سازمان سیما و منظر تا آخر تعطیلات موج اول سفر در حالت آماده‌باش هستند.

وی گفت: برای نخستین بار چهار بوستان بزرگ شهری یاسوج برای ارائه خدمات اسکان مسافران تعطیلات عید فطر و تابستانی آماده سازی شده است.

این مسؤول افزود: این بوستان‌ها شامل ولایت، بانوان، چشمه نباتی وحاشیه رودخانه بشار است  که پاسخگویی اسکان همه مسافران عید فطر و تابستانی است.

وی گفت: بر اساس اعلام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یاسوج  برای پاسخگویی به نیاز مسافران در ابعاد اقامتی، پذیرایی و بهداشتی در این پارکها ظرفیت‌سازی شده است.

این مسؤول افزود: در کلیه پارک‌ها محل‌هایی برای اسکان، اقامه نماز، توقفگاه (پارکینگ) پیش‌بینی شده و روشنایی و سرویس بهداشتی مورد نیاز مسافران تامین شده است.

وی گفت: شهرداری یاسوج تلاش دارد تا با ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به مسافران تابستانی زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافران را در استان فراهم کند.

این مسوول گفت: تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی در پارک‌ها برای خدمات رسانی به مسافران انجام  شده است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص یاسوج مسافران تابستانی که وارد شهر می‌شوند اگر برنامه‌ریزی حکیمانه و ارائه خدمات ارزشمندی صورت گیرد می‌توان آنان را به گردشگران ماندگار تبدیل کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما