یکشنبه 4 تیر 1396 - 16:21

کشف 50 کیلو تریاک در جاده یاسوج – اصفهان (+عکس)

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد از کشف بیش از 50 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و کشف بیش از یک کیلو گرم سوخته تریاک در جاده مواصلاتی یاسوج به اصفهان خبر داد .

به گزارش بویر نیوز، سرهنگ سعید بالش زر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند.

وی بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی کامیون باری مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 50 کیلو و 850 گرم ماده مخدر از نوع تریاک و مقدار یک کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع تریاک سوخته کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر و دستگیری زن و مردی در همین راستا،گفت: دو خودرو سبک و سنگین به پارکینگ منتقل و هر سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

بالش زر، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و افزود: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارش های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=240046
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما