یکشنبه 4 تیر 1396 - 3:18

پاسخ جالب شهردار یاسوج به منتقدان پارک بانوان

شهردار یاسوج به طرح برخی انتقادات از پارک تخصصی بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه از یک نقطه از تپه اطراف پارک بانوان به محوطه این پارک دید وجود دارد، اظهار کرد: برخی پارک بانون را با استخر اشتباه گرفتند در حالی که اطلاعا کافی ندارند.

شهردار یاسوج طرح برخی انتقادات از شهرداری را در فضای انتخاباتی دانست و افزود: برخی نمی‌دانند پارک چیست و همین طور  برخی خدمات را زیر سوال می‌برند.

جاوید با بیان اینکه پارک بانوان برای ورزش زنان و دختران این شهر احداث شده است و بحث محصور بودن صرف و نداشتن دید در این پارک، موضوعی حاشیه‌ای است.

وی تأکید کرد که در پارک‌های عمومی مردان و زنان در کنار هم ورزش می کنند و احداث این پارک که با دیوار و یک پوشش محصور شده، صرفا به این منظور است که زنان در یک محیط امن‌تر و اختصاصی ورزش کنند و مزاحمی هم نداشته باشند.

شهردار یاسوج ادامه داد: حالا در این مدت کدام گزارش آمده که فردی بالای تپه رفته است تا درون این پارک که زنان با حجاب کامل ورزش می‌کنند را نگاه کنند.

او از رسانه‌ها خواست که بیخودی ذهن مردم را درگیر نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239807
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکتر ایرجی جهان آبادی گفت:

    احسنت بر دکتر جاوید همین طور است
    اونایی که این طرف ها را می زنند خواستن تجربه شون رو به نسل جوان منتقل کنند که اینگونه بودند. امان از تجربه که مافوق عمل است .

  2. علی گفت:

    اتفاقا یکی از بهترین کارهای که شهردارانجام داده همین است حالا شاید جای بهتر هم میشود احداث بشود وان کس که برود بالای تپه نگاه کند از نفهمی وبی دینی است .

  3. نصیری جهان اباد عنایت گفت:

    درود بر دکتر جاوید .

دیدگاه شما