جمعه 2 تیر 1396 - 17:46

حرکت زشت دلواپسان علیه رئیس جمهور در روز قدس

گروه سیاسی – امروز در راهپیمایی روز قدس اتفاقاتی افتاد که با فلسفه شکل گیری این روز در تضاد بود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری «یوپنا»، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تدبیر و دوراندیشی و با هدف وحدت جامعه اسلامی و مبارزه مسلمین سراسر جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی برای آزادسازی سرزمین های اشغالی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کردند.

اما امروز و همزان با راهیپمایی باشکوه ملت بزرگ ایران و سراسر مسلمانان جهان، عده ای قلیل در تهران به دور رئیس جمهور قانونی کشور حلقه زدند و بر علیه وی شعار دادند.

همزمان در قم نیز پس از اظهارات آیت‌الله نوری همدانی در مورد رییس‌جمهور، تصاویری علیه حسن روحانی در قم توزیع شد.

ساعاتی بعد این موضوع با واکنش امام جمعه اصفهان روبرو شد و حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر از حرمت شکنی نسبت به رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توهین به رئیس جمهور در راهپیمایی امروز اظهار داشت: این اتفاقات اصلا پسندیده نیست و در راستای وحدت و مصالح ملی ما نیست.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: دشمنان ما از این اتفاقات و شعارها سوء استفاده می کنند. این ها که دست به این اقدامات می زنند حزب اللهی و ولایتمدار نیستند و هیچ ربطی هم به جریان اصولگرا ندارند. کسی حزب اللهی و ولایتمدار است که مصالح نظام و کشور را رعایت کند. اینها افراد مغرضی هستند که اقدام شان به نفع دشمنان ما و برخلاف وحدت ملی و اجتماعی در درون کشور است.

وی در پایان گفت: من هم به دولت انتقاد دارم، اما این نوع طرح شعار آن هم در روز قدس اصلا درست نیست و هنجارشکنی به حساب می آید.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، این اتفاقات با واکنش های زیادی در شبکه های مجازی نیز همراه بوده است و صحنه های ناخوشایندی از دو قطبی جامعه در روز وحدت را رقم زده است.

اما بدترین قسمت ماجرا آنجاست که فرصت و خوراک برای رسانه های ضدانقلاب مهیا شده است و به طریق مختلف سعی در ایجاد انشقاق و تفرقه در بین ملت دارند.

موضوعی که باید هر چه سریعتر مشخص شود و مطالبه عمومی و بخصوص حامیان رئیس جمهور قانونی و شخص دوم مملکت است، اینست که این افراد که آزادانه اینچنین اقداماتی را انجام می دهند که نه یک اعتراض بلکه زیرسوال بردن نظام جمهوری اسلامی و وحدت جامعه است، چه کسانی هستند و برخورد طبق قانون اولین خواسته مردم است.

بی شک در این اوضاع نابسامان بسیاری از کشورهای منطقه، آنچه انقلاب اسلامی را از هر تهدیدی مصون نگه داشته است، اتحاد مردم است و اگر قرار است این وحدت در روزی که باید تجلی وحدت است توسط عده ای معلوم الحال زیر سوال برود عواقب خطرناکی در پی خواهد داشت و از همین رو برخورد سریع و بی مماشات باید در الویت کار دستگاههای قضایی و امنیتی قرار گیرد.

بیانات رهبرمعظم انقلاب در باره شعاردادن علیه مسئولان/ اگر حزب اللهی و مومنید این کارها را نکنید

در ادامه فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شعار دادن علیه مسئولان آمده است:

این را هم عرض بکنیم؛ این حرفى که من امروز زدم و از بعضى از مسئولان و سران کشور گله‌گزارى کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌اى راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم.

اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌اى راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائى که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائى که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام.

آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللَّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کارى از پیش نمیبرد. این خشمها را، این احساسات را براى جاى لازم نگه دارید./ 29بهمن 1391

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بی بضاعت گفت:

    مرگبر کسانی که علیه رئیس جمهور محبوب شعار دادند

  2. بابا حیدر گفت:

    کار درستی انجام دادند روحانی از گروه نه غزه نه لبنان است باید حساب دستش بیاد .

  3. ناشناس گفت:

    اینا یه آتیشی گرفتن که به این سادگیها خاموش نمیشه بعدش هم به جز شعار پوست پیاز ازشون برنمیاد

  4. جهان گفت:

    اینایه مشت عقده ای هستن که قافله راباختن درود برروحانی

  5. ناشناس گفت:

    متاسفانه عده ای با سخنرانی خود موجب بی حرمتی به مقامات میشوند

  6. محمد گفت:

    شعار دادن آدم ها هم یک شعل و محل درامدی برای گروهی شده . نباید زیاد نگران باشیم و به دنبال نان بری اینها باشیم .

  7. لر گفت:

    میشه گفت اینا ایرانی نیستن اینا همون هایی هستن که دوس دا ن اعراب امثال عرعرستان روشون حکومت کنن
    اینا خائن به مملکت هست.کجای دنیا رئیس جمهورش رو اینطور تخریب میکنن.
    #دشمن شاد کن

  8. روستایی گفت:

    روحانی تنهانیست

  9. من گفت:

    دلواپس بای بای

دیدگاه شما