جمعه 2 تیر 1396 - 14:55

ساخت بزرگترین بازار سنتی کشور در یاسوج

بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با 700 غرفه بزرگترین بازار کشور در این زمینه است.

به گزارش «بویر نیوز» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون عمرانی استاندار در بازدید از این طرح گفت: احداث این بازار بزرگ سنتی و محلی یکی از نیازهای مهم و ضرورت های توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان است.

نیک اقبالی افزود: اجرای این طرح مهم خدماتی، علاوه بر ایجاد رفاه و ساماندهی برخی صنوف و بازاریان شهر یاسوج گامی در راستای حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در حوزه صنایع صنایع دستی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نخست دولت و مجموعه مدیریتی استان اشتغال پایدار و رفع موانع سرمایه گذاری است گفت: در همین راستا طرح های سرمایه گذاری دیگری در استان در دست اجرا است که میتوان به دو مجتمع تجاری در مرکز شهر یاسوج اشاره کرد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید به ضرورت حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر طرح های بسیار خوبی در شهر یاسوج در حال اجراست که این طرحها تحول خوبی در شهر یاسوج برای آینده ایجاد خواهند کرد.

زارعی افزود: ایجاد طرح های بزرگ سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی نقش عمده ای در توسعه بخش های مختلف استان دارد که تحقق این مهم وحدت و حمایت همه مسولان را می طلبد.

شهردار یاسوج نیز میزان سرمایه گذاری برای این طرح بزرگ خدماتی را افزون بر 380 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این بازار در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع ایجاد شده که تاکنون 30 درصد پیشرفت کاری داشته است و براساس توافقات صورت گرفته و سرعت عمل سرمایه گذار تا مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج هم در این بازدید گفت: با توجه به اینکه بازارچه قدیمی و جمعه بازار یاسوج استاندارد های لازم را ندارند و چهره ی نازیبایی به ورودی شهر داده اند، با بهره برداری از بازار جدید صنوف مختلف در این بازارچه و حاشیه شهر ساماندهی می شوند.

دلباز سرمایه گذار این بازار هم گفت: این بازارچه دارای 700 غرفه ی تجاری است که 8 هزار متر مربع فضای پارکینگ هم در این فضا پیش بینی شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما