جمعه 2 تیر 1396 - 11:23

روایت تکان دهنده سرمایه گذار یک پروژه مهم در یاسوج

در بازدید مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد از محل ساخت جمعه بازار یاسوج(بازار سنتی و محلی و گردشگری) موضوعات مهمی از جمله سنگ‌اندازی ادارات توسط سرمایه‌گذار مطرح شد.

به گزارش بویرنیوز، عصر پنج شنبه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی از اعضای شورای کنونی شهر یاسوج از محل ساخت جمعه بازار جدید این شهر در بلوار شهید جعفر رواز روبروی جمعه بازار کنونی بازدید کردند.

در این بازدید سید محمد دلباز سرمایه‌گذار این طرح در ابتدا با بیان این که سخنران نیستم به بیان انتقادات زیادی از دستگاه‌های اداری استان در خصوص نوع و چگونگی برخورد با یک سرمایه‌گذار پرداخت.

وی گفت: در حالی که این زمین در بین خانه‌های مسکونی قرار گرفته و منطقه در کل یک منطقه مسکونی است اما با منابع طبیعی استان بر سر این زمین مشکلات زیادی پیدا کردیم و هنوز هم مشکل داریم.

وی افزود: هنوز کار را شروع نکرده‌ به دنبال آب برای ساخت این مجتمع و رفع تشنگی کارگران بودم که اداره آب از من مطالبه 2 میلیارد تومانی برای انشعاب آب کرد.

دلباز گفت: با وجود این مشکلات، مرد می‌خواهد که در این شهر و در چنین پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کند اما من به عنوان یک کارگرزاده همه مشکلات را به جان خریدم و وارد گود شدم.

این سرمایه‌گذار بومی در شهر یاسوج افزود: همه فکر می‌کنند در این کار آب و نان فراوانی هست اما از روزی که شروع کردم به جز سختی و مشقت و نامهربانی از سوی ادارات چیز دیگری ندیدم.

وی بیان کرد: وقتی دیدیم که برای انشعاب آب چنین طلبی از ما داشتند با تانکر آب خود را در این پروژه عظیم تأمین کردم.

دلباز در ادامه افزود: هر چند که شهردار یاسوج حمایت‌های خوبی از ما در این پروژه داشتند اما انتظار داشتم که از استانداری با من یک تماس داشته باشند و خسته نباشید خشک و خالی بگویند.

وی افزود: با همه این مشکلات و نامهربانی‌ها باز هم به قول خود وفادار هستم که تا ابتدای مهرماه پروژه را تحویل بدهم.

دلباز به مشکلاتی که با مسکن و شهرسازی بر سر این پروژه پیدا کرده بود هم اشاره کرد و گفت: این زمین را به مبلغ 6.8 میلیارد تومان خریداری کردیم و چهار ماه تمام راه و شهرسازی ما را معطل خود کردند اما باز هم ما ماندیم و به قول خود علی‌رغم همه این نامهربانی‌ها پایبند هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    بعد انتظار دارن سرمایه‌گذار بیاید و کار کنه شما همینا رو فراری ندین شاهکار کردین.

  2. ناشناس گفت:

    ی موشت ادم بی سواد توی این استان مسولیت دارن این هم نتیجش

  3. شهروند یاسوجی گفت:

    سرمایه گذار بدبخت. مگه کل پروژه به اندازه یک لوله سه چهارم که 48ساعت اب به هدر بره بیشتر مصرف میکنه تریدگی لوله آب در کوچه مابه2سال و نیم طول کشید تا شرکت محترم محترم آب و فاضلاب عزیز یه چوب زدند توش

  4. ناشناس گفت:

    حكايت آب و فاضلاب هم حكايت كيوون برره اي شده بهش گفتي سلام ميگه پول وده پول زور وده????

  5. سید گفت:

    درود بر جناب دلباز ، خدا قوت

  6. سید گفت:

    درود بر جناب دلباز، خدا قوت
    جای تأسف داره وجود چنین مسئولینی در استان

  7. کحام گفت:

    آقای دلباز
    سوال
    تو که یه مغازه کامپیوتری داشتی
    این همه پول از کجا آوردی

دیدگاه شما