جمعه 2 تیر 1396 - 0:55

شهرداریاسوج شهروندان را به حضور پرشور در راهپیمایی روزقدس دعوت کرد

شهرداریاسوج با صدوربیانه ای شهروندان روزه دار یاسوج را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد .
به گزارش روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛ مهندس محمد علی جاوید روز چهارشنبه افزود : روزقدس ، روز دفاع از ملت فلسطین ومردم مظلومی است که با نام خدا وتمسک به ایمان اسلامی با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه وکشتاروحشیانه به هیچ اصول انسانی وبین المللی پایبند نیست مقابله می کند .

وی اظهار داشت : روزقدس ، روزمقاومت وایستادگی وبیانگراتحاد مردم مسلمانان در برابر دشمنان است .

شهرداریاسوج گفت : همه شهروندان باید در روز قدس حضورفعالی داشته باشند چرا که حضور آنان همچون تیری برقلب دشمنان است .

وی افزود : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روزقدس ، نور امید را در دل مستعضفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت مسلمانان با یکدیگر پیوند عمیق وارتباطی جدانشدنی دارد .

وی تاکید کرد : از همه شهروندان یاسوجی دعوت می کنم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی روزجهانی قدس ، روز تجلی همدلی وهمزبانی را دردفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند .

جاوید تصریح کرد : راهپیمایی روزجهانی قدس به عنوان میراث مهم امام خمینی (ره) موجب عینیت یافتن ظلم ستیزی واستکبارستیزی به عنوان یک ارزش مهم اسلامی در جهان شد .

39 سال قبل به پیشنهاد امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام گرفت و در این روز همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239330
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما