پنجشنبه 1 تیر 1396 - 12:33

افزایش اعتبارات حقوق و مزایای کارمندان دولت در کهگیلویه و بویراحمد/ سقف اضافه کاری ها اعلام شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، از افزایش 32 درصدی اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان دولت در این استان طی سالجاری خبرداد.

به گزارش «بویر نیوز»، ” علی حسن نوروزی” در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: با افزایش اعتبار از سوی دولت به استان، مشکلی در زمینه پرداخت حقوق کارکنان دولت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 740 میلیارد تومان از سوی دولت به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است، اظهارداشت: این اعتبار به میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی بین آنها تقسیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان اضافه کار برای کارکنان دولتی در هر ماه 400 هزارتومان تعیین شده است.

نوروزی از تعیین 150 هزارتومان برای خدمات رفاهی کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد هم سخن گفت و خاطرنشان‌کرد: اولویت پرداخت سایر هزینه های ادارت استان به نیروهای قراردادی این ادارات است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: در بودجه امسال کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان بیشترین افزایش اعتباراتی را بخود اختصاص داده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239281
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما