چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 23:50

واکنش نماینده بویراحمد و دنا به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر نمی‌کند.

به گزارش «بویر نیوز»، غلام‌محمد زارعی در نشست خبری به حواشی اخیر پایان داد و اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر نمی‌کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: به هر حال همیشه به دنبال شایسته‌ترین‌ها هستیم و اگر بنا بر تغییری باشد، اولویت ما با مدیران بومی است.

زارعی عملکرد خادمی را مطلوب دانست و یادآور شد: به دنبال تغییر استاندار نیستم.

اولویت مدیران بومی است

وی تصریح کرد: نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تغییر مدیران با همدیگر هم فکری و تصمیم می‌گیرند؛ همان طوری که نمایندگان در رای اعتماد به وزرا دخالت دارند در تغییر مدیران نیز باید دخالت داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به هر حال همیشه به دنبال شایسته‌ترین‌ها هستیم و اگر بنا بر تغییری باشد، اولویت ما با مدیران بومی است.

موتور بهسازی روستاها در بویراحمد ودنا روشن شده است

زارعی گفت: موتور بهسازی و آبادانی در روستاهای بویراحمد و دنا روشن شده است.

وی با اشاره به خدمات بسیار خوب نظام اسلامی و دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: موتور بهسازی روستاها در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا روشن شده است و در ادامه بیش از این شاهد گسترش خدمات در روستاها خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا افزود: گسترش خدمات کشاورزی یکی از اساسی‌ترین اقدامات انجام شده است.

زارعی توضیح داد: عملیات انتقال آب کشاورزی از میمند در آخرین نقطه مرزی این استان شروع شده و در برخی مناطق حاشیه رودخانه بشار نیز به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات به منظور توجه به اقتصاد روستایی، کاهش مهاجرت و ایجاد شغل و درآمد در دستور کار است و باید گفت در این حوزه بسیار خوب عمل شده است.

زارعی گفت که در طول رودخانه بشار در حال حاضر هر منطقه‌ای از خدمات کشاورزی در همین چند سال برخوردار شده است که ده‌ها پروژه در حال اجرا است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، کشاورزی را محور اقتصاد مقاومتی به ویژه در روستاها دانست و تأکید کرد: خدمات بسیار بهتری نیز در دستور کار است که به کمک متولیان این حوزه به زودی اجرایی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: نگاه ما به حوزه روستاها صرفا به حوزه بهسازی و عمران محدود نیست و به همه ابعاد زندگی در روستاها از ورزش و فرهنگ تا رفاه و معنویت نیز توجه داریم به طوری که اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و انجام خواهد شد.

 

۳۰ میلیارد تومان به ورزش بویراحمد و دنا اختصاص یافت

نماینده بویراحمد و دنا گفت: با دستور وزیر نفت ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزش شهرستان‌های بویراحمد و دنا اختصاص داده شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه کشور به لحاظ امنیتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اظهار کرد: حمله موشکی سپاه به مقر داعشی‌ها و تروریست‌ها پاسخ دقیق و قاطعی بود و در واقع سیلی محکمی بر گوش استکبار جهانی نواخته شد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به عملکردش در حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: سال گذشته از محل اعتبارات نفت ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تخصیص داده شد و امسال هم در سفر اخیر وزیر نفت بر اساس مکاتیه صورت گرفته ۳۰ میلیارد تومان به دستور وزیر برای پروژه‌های از قبیل چمن مصنوعی و مجتمع‌های ورزشی در نظر گرفته شد.

زارعی افزود: از محل اعتبارات وزارت ورزش نیز ۲۱ میلیارد تومان به ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد کمک شده است.

وی گفت: طرح اسکان پارک مهرورزی شهر یاسوج با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

نماینده بویراحمد و دنا به ساماندهی جمعه بازار یاسوج اشاره کرد و گفت: بزرگترین پروژه بازار سنتی، محلی و گردشگری یاسوج در حال احداث است که مغازه های این بازار با قیمت مناسب به افراد حاضر در جمعه بازار داده می‌شود و آنها با اسکان در این مکان خوب با معماری زیبا از این حلبی‌آباد نجات پیدا می‌کنند.

زارعی در ادامه از احداث مجتمع تجاری عمده فروشان در ۹۰ هزار مترمربع خبر داد و گفت: با احداث و بهره‌برداری از این مجتمع تجاری عمده فروشان به این مکان منتقل می‌شوند و از طرفی شهر به لحاظ ترافیک و موقعیت در حالت بهتری قرار می‌گیرد و تاثیر خوبی بر بهبود شهر خواهد داشت.

وی به مسئله آب روستایی اشاره کرد و گفت: با حمایت صندوق توسعه ملی برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای استان اعتبار خوبی در نظر گرفته شد و اگر اکنون می‌بینید در مناطقی همانند لوداب، چین، کریک، دارشاهی پروژه آبرسانی در حال انحام و یا به اتمام رسیده است.

زارعی اضافه کرد: اقتصاد روستاها مسئله دیگری بود که بر روی آن خیلی تمرکز شد و رونق بخش کشاورزی در روستاها و مناطق مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا به همین دلیل است و امروز می‌بینیم که از عملیات انتقال آب کشاورزی از میمند، سادات محمودی، توت نده، دشت رز و در دیگر نقاط شروع شده و در برخی مناطق حاشیه رودخانه بشار نیز به اتمام رسیده است.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=239245
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما