سه شنبه 30 خرداد 1396 - 9:13

سرقت مسلحانه هالیوودی زن و شوهر

روزنامه ایران: زن و مرد میانسال که برای دست یافتن به پول هنگفت و با تقلید از فیلم‌های هالیوودی، به یکی از بانک‌های پایتخت دستبرده زده بودند دقایقی بعد از اجرای نقشه سرقت و قبل از آنکه سوار بر موتورسیکلت شوند، توسط مردم دستگیر شدند.
دراین سرقت مسلحانه که ساعت 1 بعد از ظهر 10 خرداد امسال رخ داد زن و مردی که صورت‌هایشان را با ماسک آلودگی هوا پوشانده بودند وارد بانک ملت در بزرگراه فتح شدند.
سرقت در 5 دقیقه
مرد نقابدار، با سروصدای رعب‌آور اسلحه کلتش را به سمت کارمندان بانک و مشتری‌ها نشانه گرفت و از آنها خواست همه رو به دیوار بایستند. بعد هم در حالی که اسلحه‌اش را به سمت یکی از کارمندان گرفته بود با تهدید خواست، تمام پول و چک‌های بانکی را روی باجه بگذارند. آنها نیز از ترس همین کار را کردند. همان موقع یک زن که همدست سارق بود، به طرف پول‌های روی باجه رفت و آنها را داخل کوله پشتی سیاه رنگش ریخت. اما این پایان ماجرا نبود. چرا که مرد مسلح از یک کارمند خواست تا در گاوصندوق را باز کند که او هم به ناچار به خواسته‌اش عمل کرد ولی داخل گاوصندوق پول زیادی نبود به همین خاطر دزدان نقابدار، از بانک خارج شدند.
اما همزمان با خروج آنها مردمی که متوجه سرقت شده بودند و در بیرون از بانک به تماشا ایستاده بودند به کمک کارمندان و مشتریان بانک رفته و با آنها درگیر شدند. اما همان موقع دزد مسلح که خود و همدستش را در محاصره مردم و کارمندان بانک دید، برای فرار از مخمصه تیری شلیک کرد که به پای یکی از کارمندان خورد. اما در نهایت هر دو به دام افتادند.به دنبال دستگیری سارقان بانک، موضوع به بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اعلام شد. یکی از کارمندان بانک به بازپرس گفت: زمانی که سارقان مسلح وارد بانک شدند، چندین نفر داخل شعبه بودند.
مرد نقابدار به محض ورود به بانک فریاد زد «این پول‌ها برای دولت است و به مردم تعلق ندارد، پس دخالت نکنید تا کسی آسیب نبیند.» بعد هم به کمک زن نقابدار نقشه سرقت را اجرا کردند. سرقت حدود 5 دقیقه طول کشید و آنها حدود 33 میلیون تومان پول و تراول چک سرقت کردند. اما به محض اینکه از بانک خارج شدند، با کمک مردمی که متوجه ماجرا شده بودند، آنها را محاصره کردیم. همان موقع یک نفر از پشت سر با میله آهنی ضربه‌ای به سر سارق مسلح زد که او روی زمین افتاد و به این ترتیب آنها بازداشت شدند.در ادامه تحقیقات، روز گذشته زوج میانسال برای تکمیل تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شده و تحت بازجویی تخصصی قرار گرفتند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238803
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما