سه شنبه 30 خرداد 1396 - 2:02

بالگرد اورژانس هوایی یاسوج برگشت

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد اورژانس هوایی یاسوج که در پی اعتراض خلبانان از استان رفته بود، مجددا برگشت.
غلام‌عباس سبز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بالگرد اورژانش هوایی یاسوج امروز دوشنبه 29 خردادماه برای ارائه خدمات مطلوب در فرودگاه یاسوج مستقر شد.

وی افزود: این بالگرد از بهمن‌ماه سال 95 تاکنون به بیش از 50 بیمار از جمله زنان باردار و مصدومان در مراکز پرخطر و صعب‌العبور خدمات ارائه داده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد اورژانس هوایی یاسوج توانایی جابه‌جایی هفت نفر را در حالت عادی و یک بیمار را در حالت وخیم دارد.

سبز با بیان اینکه اولین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در بهمن‌ماه سال 95 در یاسوج راه‌اندازی شد، عنوان کرد: این پایگاه با دو خلبان و دو تکنسین در فرودگاه یاسوج مستقر بوده که با اعلام مرکز اطلاعات به ماموریت اعزام می‌شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین پایگاه اورژانس هوایی استان نیز اردیبهشت‌ماه امسال در فرودگاه گچساران افتتاح شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238781
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما