چاپ این برگه

محروميت یک ساله در كمين نفتی های گچساران!

گفته می شود با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران تیم نفت وگاز در چند فصل گذشته حکم سنگینی برای این تیم در نظر گرفته شده است

به گزارش بویر نیوز به نقل از دی اسپورت ، شنیده ها حاکی از آن است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم سنگینی را برای تیم فوتبال نفت وگاز گچساران صادر کرده است و احتمال می رود تماشاگران گچسارانی یک فصل کامل از حضور در ورزشگاه محروم شوند و حتی این احتمال نیز وجود دارد امتیاز لیگ دویی این تیم به دلیل تخلفات سنگین تماشاگرانش کم لم یکن شود .

براساس این گزارش، این موضوع ( محرومیت سنگین گچسارانی ها) زمانی پرنگ و پرنگ تر می شود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای صادره خود در دیدار تیم های نفت وگاز و اروند فقط قسمتی از رای خود را صادر کرد و هنوز رای نهایی در خصوص تخلفات تماشاگران صادر نشده است .

بر همین اساس روز دوشنبه کمیته ای از سوی اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران در گچساران حاضر خواهند شد تا هم امکانات باشگاه نفت وگاز را بررسی کنند و هم اینکه از نزدیک به بررسی تخلفات تماشاگران این تیم در چند فصل گذشته بپردازند .

گفتنی است طبق اعلام سایت باشگاه نفت وگاز ، رییس کمیته صیانت از اخلاق فدراسیون نیز برای بررسی همین موارد در آینده ای نزدیک به گچساران سفر خواهد کرد.