دوشنبه 29 خرداد 1396 - 7:33

ساعت کار جدید ادارات کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

این طرح از اولین پنجشنبه تیر ماه امسال آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پنجشنبه‌ها در تابستان امسال خبر داد و گفت: ساعت کار ادارات و ارگان‌های دولتی در استان تغییر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، مجید محنایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در تابستان امسال با توجه به تعطیلی پنجشنبه‌ها ساعت کار ادارات دولتی از ساعت 6:30 صبح تا 14:30 دقیقه است.

وی عنوان کرد: براساس مصوبه شورای اداری و در راستای صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی به‌ویژه برق، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی استان در روزهای پنجشنبه هر هفته تعطیل شد.

محنایی با بیان اینکه این مصوبه تا پایان شهریورماه اعتبار دارد ابراز کرد: با تعطیلی پنجشبه‌ها زمان شروع و پایان کار کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد هم دچار تغییرات شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح از اولین پنجشنبه تیر ماه امسال آغاز  و تا پایان شهریور ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمند گفت:

    سلام. واقعا ممنون از تعطیلی پنجشنبه. خواهش میکنم استاندار محترم ترتیبی اتخاذ بفرمایند تا پنجشنبه در تمام فصول تعطیل باشه. واقعا خانواده هامون بهمون نیاز دارن و جمعه جوابگوی در کنار خانواده بودن نیست

  2. ناشناس گفت:

    خیلی بی انصاف هستین
    گچساران و بهمئی را با یاسوج و سیسخت یکی میدونید؟
    اینا باید مانند خوزستان باشه
    فقط تا ساعت 12
    امیدوارم فرمانداران و نمایندگان پیگیر باشند

  3. فرهنگی گفت:

    سلام.جای تأسف داره که نسبت به دوسال گذشته قریب حداقل 5ساعت کسرشده این همه از بیت المال مسلمینه.باید مثل گذشته از شش وچهل پنج دقیقه تا پانزده و چهل و پنج دقیقه باشه

  4. سعید گفت:

    علی برکت الله
    درود بر مملکت تعطیل ما!
    خدا وکیلی اگر تمام طول هفته هم تعطیل بشه هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
    اصلا مگه الان هر روز تعطیل نیست؟
    شرم بر این سیستم

  5. کارمند گفت:

    کاش همون چند ساعت رو که تصویب کردن درست بیاین سرکار و واقعا کار کنن و کار مردم رو انجام بدن بقیه ساعت ها پیشکش. آقایی که میگی 5 ساعت کسر شده؟!!!!! باید بدونیدد بیشتر کارمندا در طول هفته همون 5 ساعت هم کار مفید انجام نمیدن .
    اگر در طول هفته فقط 5 ساعت هر هرمند اداره ای کار مفید و تأثیر گذار انجام بده خدا هم راضی تره.
    والا…………..

دیدگاه شما