یکشنبه 28 خرداد 1396 - 21:34

حملات ستار هدایت خواه به روحانی، شجریان، سند 2030 و…

نماینده سابق مردم دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند 2030 و تدوین این سند توسط صهیونیست‌ها گفت: یونسکو در دست صهیونیست‌ها است و آنها سندی می‌نویسند که در کشورهای شیعه اجرا شود تا نسل ما نسل امام زمان(عج) نباشد.

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایتخواه شب گذشته در جمع عزاداران یاسوجی با اشاره به اینکه تفکرات اسلامی می‌گوید باید در چارچوب خداوند عمل شود، به مظلومیت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: مظلومیت امام علی(ع) این است که سخنان ایشان را تحریف می‌کنند مسوولان همه حرف‌ها و سیره این امام بزرگوار را بیان نمی‌کنند و قسمت‌هایی از سخنان ایشان که به نفعشان است را بیان می‌کنند که آن را هم خلاف بیان می‌کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام علی(ع) برخلاف معاویه نمی‌خواستند از هر وسیله ای برای رسیدن به قدرت استفاده کنند اما معاویه از همه شیوه‌ها استفاده کرد که پایبندی به اصول یکی دیگر از مظلومیت‌های امام علی(ع) است.

وی با طرح این سوال که آیا امروزه فضای رسانه سازمان‌یافته‌ای ایجاد نشده که منش، مکتب و مذهب علی(ع) را به عنوان ضد ارزش تلقی کنند، گفت: آیا مجاهدانی که در جنگ با دشمنان و منافقین شجاعانه ایستادند به عنوان قاتل و جلاد معرفی نمی‌کنند که به فرموده رهبری جای جلاد و شهید عوض نشود.

هدایتخواه بیان کرد: امروزه پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و معنوی سختگیری و افراطی و خشونت شده است در حالی که صهیونیست‌ها در حال برنامه‌ای هستند تا فرزندان ما ضد امام زمانی بار بیایند.

نماینده سابق مردم دنا و بویراحمد در مجلس با اشاره به سند 2030 و تدوین این سند توسط صهیونیست‌ها افزود: یونسکو در دست صهیونیست‌ها است و آنها سندی می‌نویسند که در کشورهای شیعه اجرا شود تا نسل ما نسل امام زمان(عج) نباشد.

هدایتخواه در بخش دیگری از سخنان خود به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری در مقابل هجمه‌های بی‌امان نظام صهونیستی حاکم بر جهان و دنیای کفر و استکبار که تفکر و اندیشه‌های دینی و شیعی را مورد حمله قرار داده بود به افسران جنگ نرم فرمان آتش به اختیار دادند.

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنگ بین‌المللی علیه ما راه افتاده است، افزود: رهبری در این جنگ بازو می‌خواهند و بازوی ایشان دستگاه‌های اجرایی هستند که متاسفانه بعضی از آنها تعطیل هستند.

وی بیان کرد:  متاسفانه برخی‌ها دغدغه جوانان را ندارند، دغدغه‌ی به فساد و انحراف کشیدن، خودکشی جوانان و مشکلات این قشر را ندارند دغدغه آنها کنسرت و پخش نشدن صدای فلان خواننده پناه برده به دامن شیطان قبل از افطار و بعد از افطار است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبری در مقابل این هجمه‌های بی امان و انحرافات فرمان آتش به اختیار دادند که جوانان در برابر این هجمه‌ها کوتاه نیایند.

هدایتخواه گفت: هجوم بی‌امان نسل شیعه را هدف قرار داده که دشمنان از یک طرف داعش را راه‌اندازی کردند که از لحاظ فیزیکی ریشه نسل شیعه را از بین ببرند و به لحاظ تربیت و فرهنگی فرهنگ صهیونیستی را راه‌اندازی کردند که به لحاظ تربیتی و روحی نسل شیعه را از بین ببرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238356
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاس گفت:

    حرفلت هیچ ارزش خوندن نداره

  2. مهناز گفت:

    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

  3. همشهری گفت:

    نه اینکه الان خیلی اسلامی هست جامعه

  4. روانشناس گفت:

    دوره تون تموم شد خداااااا رو شکر افراطی هایی ک فقط فکر میکنید خودتون ایمان دارید بقیه کافر و بی دینن

  5. a.a گفت:

    دوره ات تمام. شددکتر این حرفها زیاد گفتی شنیدیم

  6. ناشناس گفت:

    سلام.من رای بهش ندادم.ولی این حرفهاش درست است.من با ایشون موافق هستم

  7. فرشاد گفت:

    حرفای دکتر هدایتخواه کاملا درسته متاسفانه

  8. صبری گفت:

    این آقا چطور روش میشه حرف بزنه،برو دنبالت کارت مهره سوخته

  9. احسان جهانبازیان گفت:

    زمانی که نماینده مردم بودی حرفهات ارزش نداشت الان که دیگه هیچ کاره ای.

  10. سعید گفت:

    بزرگواری 2

  11. کاریزما گفت:

    احترام به عقاید؛ یعنی من
    به محدودیت‌ هایی که برای
    خودت گذاشتی احترام بذارم،
    نه به محدودیت‌ هایی
    که می‌خوای برای من بذاری!

  12. غضنفر گفت:

    فقط هدایت خواه

  13. بی بضاعت گفت:

    حرفهای شما دیگه خریداری ندارد

  14. سجاد گفت:

    فقط بلده حرف بزنه

  15. ارام گفت:

    بویر جان چه لزومی داره از یه مهره سوخته گزارش بزنی؟

    این جور افراد میخان فراموش نشن اما نمی دونن چکار کنن هر چند وقت به بار یه تیکه به بزرگان میپرونن بلکه دیده بشن…

  16. روستایی گفت:

    یکی نیست به ایشون بگه آخه توچکار ای

  17. اردشیر گفت:

    حرف نزنی باحال تری
    دکتر جون

دیدگاه شما