یکشنبه 28 خرداد 1396 - 12:50

بالگرد اورژانس هوایی یاسوج پرید! (خلبانان قهر کردند!)

یکشنبه ۲۲ اسفندماه سال گذشته نخستین اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد ولی کمتر از ۹۰ روز بالگرد این اورژانس “پرید”.

به گزارش «بویر نیوز»، خبرگزاری تسنیم نوشت: بیش از 10 روز از اولین پیگیری‌های خبرنگار ما برای چرایی رفتن بالگرد اورژانس هوایی یاسوج می‌گذرد ولی هنوز تنها وعده‌های سرخرمن مسئولان و متولیان امر تنها دلخوشی‌مان است.

دو هفته قبل بود که اخبار رسیده به خبرنگاران تسنیم از قهر خلبانان بالگرد اورژانس هوایی یاسوج به دلیل کمبود امکانات رفاهی از جمله ساختمان مناسب، یخچال و حتی خرید امکانات لازم از جمله دستمال کاغذی حکایت داشت.

شنیده‌ها حکایت از تلاش و پیگیری‌های اورنگ ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و برخی دیگر از مسئولان و متولیان امر برای بازگرداندن بالگرد اورژانس هوایی خبر می‌دهد ولی رئیس اورژانس 115 و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رفتن بالگرد را برای انجام سرویس لازم توجیه می‌کنند.

اما آنچه پریدن بالگرد را بیش از هر چیز تایید می‌کند وعده‌های سر خرمن مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از جمله مدیر اورژانس 115 و معاون درمان دانشگاه است زیرا طبق وعده‌این مسئولان در بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم باید روز یکشنبه هفته گذشته شاهد بازگشت بالگرد بودیم ولی خبری از بالگرد و خلبان نیست.

در نشست پیگیری خبرنگار تسنیم در زمینه چرایی پریدن بالگرد امدادی اورژانس هوایی یاسوج با غلام‌عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تلویحا نگرانی خلبانان تایید شد جایی که سبز گفت گفته‌ام مشکلات خدمات رفاهی خلبانان را معاونت درمان رفع کند و نیازی به چشم به دست بودن خدمات نباشیم.

در این نشست دغدغه سبز برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در حوزه بهداشت و درمان ملموس بود تا جایی که معتقد بود به هر قیمتی باید این استان اورژانس هوایی داشته باشد زیرا مردم این خطه مستحق بهترین خدمات هستند.

دوشنبه؛ آخرین وعده

رئیس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد قهر خلبانان امداد هوایی اورژانس هوایی یاسوج را رد کرد و گفت: خلبانان با بالگرد برای سرویس دوره‌ای عازم شیراز شدند.

جلال پوران فرد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده بالگرد امداد هوایی اورژانس یاسوج روز دوشنبه 29 خردادماه در فرودگاه یاسوج برای ارائه خدمات مطلوب مستقر می‌شود.

برای ایجاد و خرید بالگرد امداد هوایی یاسوج 10 میلیارد تومان هزینه شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و مستمر بتوان از این فرصت پیش آمده استفاده مطلوب شود هر چند در مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی بارقه امید در بخش بهداشت و درمان ایجاد شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238333
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ش گفت:

    مسئول محترم سايت، لطفا از وضعيت كاركنان دانشگاه علوم پزشكي، وضعيت پرداخت حقوق و معوقات طولاني مدت پرسنل دانشگاه از جمله پزشكان، دندانپزشكان، داروسازان، پرستاران، نيروهاي بهداشتي و… و اينكه چرا با اين همه درامد وضعيت دانشگاه به اين شكل است گزارشات بيشتري تهيه كنيد، باتشكر

  2. علی گفت:

    اینم از شاهکارهای جدید دکتر سبز
    معاونت درمان که سیاسی بازی بشه همینه

    • سید گفت:

      دکتر سبز چه گناهی داره، نکنه شما هم کارمند علوم پزشکی هستید و دلتون از جای دیگه پره !!

  3. غلومشاه گفت:

    یعنی این استان یه خلبان چرخ بال از بچه های خود استان نداره،ای داد وبیداد،

  4. غلامرضا گفت:

    ای دادبی داد،امان ازبی صاحبی استان

  5. ممدوح گفت:

    اینجا تا موردی رسانه ای یا سیاسی نشود پیگیری نمی شود. کاش زودتر رسانه ای میشد.

دیدگاه شما