یکشنبه 28 خرداد 1396 - 10:10

لهستان 3 – 0 ایران / تیم ملی والیبال حذف شد

ایران با شکست 3-0 مقابل لهستان در همان رتبه دهم خود باقی ماند و با توجه به بازی های باقیمانده امیدوار است که ایتالیا و ارژانتین به 3 پیروزی نرسند و ایران بتواند همین رتبه سوم از آخر را حفظ کند.
تیم ملی والیبال ایران در هشتمین دیدار خود در لیگ جهانی شکست خورد.

به گزارش بویرنیوز، از هفته سوم لیگ جهانی و در مسابقه هشتم تیم ملی ایران مقابل لهستان قرار گرفت و در سه ست پیاپی شکست خورد.

ایران در شرایطی مقابل لهستان قرار می گرفت که در دیدار هفته اول موفق شده بود با بازیکنان ذخیره خود لهستان را 3-1 شکست دهد و در این دیدار با نفرات اصلی حاضر شده بود.

در ست اول ایران خیلی نتوانست حریف رقیب قدرتمند خود شود . بازیکنان ایران در امتیازات اول هرچند موفق شدند به لهستان نزدیک شوند اما کم کم تیم میزبان فاصله گرفت و موفق شد ست اول را با نتیجه خوب 25-17 برایران غلیه کند.

در ست دوم مسابقه هم بازی به همان شکل بود و سندروم امتیازات پایانی ادامه داشت. تیم ایران تا امتیاز 12 خوب با لهستان پیش برود اما دوباره میزبان فاصله گرفت و موفق شد در امتیاز 18 ایران به 25 برسد و بازهم ست را با امتیاز خوب پیروز شود.

در ست سوم کولاکوویچ به خاطر خستگی بازیکنان یا هر چیز دیگر سراغ بازیکنان ذخیره اش رفت . بازیکنان ذخیره موفق شدند اول به امتیاز 16 برسند اما با 5 سرویس لهستان به 20 رسید. با این همه بازیکنان با انگیزه ذخیره ایران مانند دیدار هفته اول بسیار بهتر بودند و موفق شدند ایران را تا 22 بالا بکشند اما رسیدن به 22 کافی نبود به این دلیل که لهستان اول به 25 رسید و بازی را 3-0 برنده شد.

ایران با شکست 3-0 مقابل لهستان در همان رتبه دهم خود باقی ماند و با توجه به بازی های باقیمانده امیدوار است که ایتالیا  و ارژانتین به 3 پیروزی نرسند و ایران بتواند همین رتبه سوم از آخر را حفظ کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=238297
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما