چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 9:14

آتش سوزی مهیب در برج 27 طبقه لندن (+عکس)

بر اثر آتش سوزی در برج مسکونی لنکستر لندن، از همه طبقات و پنجره های این برج27 طبقه آتش درحال زبانه کشیدن است، گفته می شود این برج مسلمان نشین است.

به گزارش بویرنیوز، سی ان ان اعلام کرد برای مهار آتش در برج مسکونی لنکستر لندن 200 آتش نشان به همراه 40 خودرو آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز گزارش داد آتش سوزی گسترده در غرب لندن به طور کامل یک برج مسکونی را فرا گرفته است.

بر اساس این گزارش، سازمان آتش نشانی لندن اعلام کرده است در حال تخلیه این برج بیست و هفت طبقه در منطقه لن کستر در شمال کنزینگتون است.

تصاویر نشان می دهد، آتش تقریبا از همه طبقات و پنجره های این ساختمان در حال زبانه کشیدن است و پلیس اعلام کرد دو نفر به سبب استنشاق دود تحت درمان قرار گرفته اند.

ساکنان این برج که در آن گیر افتاده اند در حال پریدن از این ساختمان به بیرون هستند.

شبکه تلویزیونی راشاتودی نیز اعلام کرد شمار نامشخصی از افراد در داخل این برج گیر افتاده اند.
بیشتر بخش های این ساختمان در حال سوختن است. این آتش سوزی از ساعات اولیه بامداد چهارشنبه شروع شد.

برخی از ساکنان این ساختمان گفته اند آتش سوزی در ساعت چهل و پنج دقیقه بامداد آغاز شده و اکنون که در لندن ساعت چهار صبح است این آتش سوزی همچنان ادامه دارد. دلیل آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

گفته می شود این برج مسلمان نشین است. تصاویر حاکی از آن است که بخش هایی از ساختمان در حال فروریختن است.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد اجزای این برج از جمله پنجره ها به سبب ذوب شدن در حال فرو ریختن هستند. بر اساس این گزارش شمار نامشخصی از افراد در داخل این برج گیر افتاده اند و در حالی که هوا در لندن روشن شده است آتش سوزی همچنان ادامه دارد و تحت کنترل در نیامده است.

پلیس از مردم خواسته است از این برج دور شوند زیرا احتمال فرو ریختن آن وجود دارد. پلیس اعلام کرد تخلیه این ساختمان همچنان ادامه دارد و شماری از افراد به سبب استشمام دود تحت درمان هستند. صد و بیست واحد مسکونی در این برج وجود دارد. علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

بی‌بی‌سی گزارش کرده که برخی تکه‌های ساختمان درحال سوختن از آن جدا شده و به پایین پرتاب شده. طبق گزارش بی‌بی‌سی همچنین صدای انفجار و شکسته شدن شیشه‌ها از این ساختما به گوش رسیده است

این ساختمان ۲۴ طبقه دارای ۱۲۰واحد مسکونی است که بعد از چندین ساعت آتش سوزی چیزی از آن باقی نمانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما