شنبه 5 اسفند 1391 - 0:56

بیمارستان بهمئی راکد است

بویر نیوز : امام جمعه بهمئی گفت مسئولان استانی فکری به حال بیمارستان 10 تختخوابی بهمئی کنند که افتتاح شده ولی راکد است.

خبرگزاری فارس: بیمارستان بهمئی راکد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام رحمت‌الله سیادت،‌ امام جمعه بهمئی خطاب به نمازگزاران گفت: تقوا به روایت امام علی (ع) کلید حل هر مشکل انسان است.

حجت‌الاسلام سیادت اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز شما را به عیدانه دادن به نیازمندان سفارش می‌کنم چراکه باعث تقویت روحیه می‌شود. رفتارهای سیاسی که امروزه خوراک رسانه‌های غربی شده باعث اختلاف در جامعه می‌شوند از مسئولین تقاضا داریم دست از برخی اختلافات بردارند.

سیادت با تسلیت رحلت آیت‌الله خوشوقت گفت: این عالم ربانی از بزرگان و عارفان دین بوده که یکی از باوفاترین یاران امام خمینی (ره) است و درگذشت ایشان ضایعه بسیار دردناکی بود که به جهان اسلام وارد شد.

امام جمعه بهمئی در ارتباط با بازی‌های جهانی کشتی بیان کرد: مهم‌ترین کار پیروزی در مقابل تیم ملی آمریکا بوده چراکه کمر آنها را زمین زدیم و امروز به نحوی این یک پیروزی سیاسی است.

وی با تبریک هفته بهداشت و درمان افزود: با افتتاح بیمارستان 10 تختخوابی که در دهه فجر انجام شد هیچ اقدامی نسبت به پذیرش بیمار تاکنون انجام نشده است.

وی یکی از اسف‌بارترین مسائل را مسئله خودکشی بیان کرد و گفت: واقعا جای تأسف و ناراحتی دارد چرا که برخی خانواده‌ها فرزندان خود را دارای هویت مذهبی نمی‌کنند و آنها را به سوی مساجد و مراسمات فرهنگی و مذهبی سوقی نمی‌دهند تا اینگونه ضایعاتی صورت نگیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23753
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما