شنبه 5 اسفند 1391 - 0:53

غلام محمد زارعی در حال پنالتی زدن ! + تصاویر

بویر نیوز : نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دیدار بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج رفت.

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد به دیدار بازیکنان شهرداری یاسوج رفت + تصاویر

به گزارش فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی به طور سرزده از تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازدید کرد و با بازیکنان و مربیان این تیم به گفت‌وگو نشست.

 

 

در این دیدار یک ساعته که مسئولان ورزش استان و رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به بیان وظیفه متقابل ورزشکاران و مسئولان پرداخت.

 

در ابتدای این دیدار پرویز موسوی، رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با خوشامدگویی به نماینده بویراحمد و دنا و هیئت همراه به مشکلات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اگر تیم فوتبال شهرداری به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند، مشکلات زیادی پیش‌روی خواهیم داشت از به بهره‌برداری نرسیدن ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در موعد مقرر ابراز نگرانی کرد.

 

پرویز موسوی با بیان اینکه رفتن به لیگ برتر یک مقوله و شرکت در آن مقوله‌ای دیگر است، گفت: اگر بخواهیم با ورزشگاه تختی یاسوج ادامه کار دهیم و این ورزشگاه را برای رقابت‌های لیگ برتر به فدراسیون و مسئولان لیگ برتر معرفی کنیم، شک نکنید که مانند گهر لرستان به سرمان خواهد آمد.

 

در ادامه تنی چند از پیشکسوتان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین سرتیپ طاهری و احد الیاسی مربی و سرپرست این تیم به بیان دیدگاه‌های خود و لزوم کمک مسئولان استانی به تیم شهرداری یاسوج پرداختند.

 

در ادامه جمشید غدیری، سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به بیان مشکلات این تیم از جمله تنها بودن شهرداری در کمک به این تیم پرداخت و از نماینده بویراحمد و دنا خواست که در این زمینه با مسئولان برای کمک به تیم رایزنی کند.

 

غلام‌محمد زارعی نیز با قول مساعد به بازیکنان این تیم برای حمایت گفت: به مسئولان استانی خواهم گفت که این تیم متعلق به استان و همه مردم آن است که باید در راه حمایت از آن گام بردارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لطف الله گفت:

    بازم حاجی

دیدگاه شما