شنبه 5 اسفند 1391 - 0:45

آغاز فعالیت دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز : سرپرست دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه فرهنگیان این استان روز شنبه پنجم اسفندماه به صورت رسمی با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح و آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد علی پور، در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب که کلاسهایی این دانشگاه از 23 بهمن ماه آغاز شده است، افزود:در این دانشگاه 850 نفر آقا و خانم در دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی اظهار کرد:250 دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته که از طریق کنکور سراسری پذیرفته شدند در 6 کد رشته علوم تربیتی، دبیری فیزیک، علوم اجتماعی، راهنمایی و مشاوره و دبیری زبان و ادبیات فارسی تحصیل می کنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 350 دانشجو در در مقطع کارشناسی ناپیوسته(معلمان دارای مدرک کاردانی) در هشت کد رشته آموزش ابتدایی، آموزش ریاضی، راهنمایی و مشاوره، حرفه و فن، کودکان استثنائی، علوم تجربی، زبان و ادبیات فارسی و دینی و عربی پذیرفته شدند.

 علی پور تصریح کرد:280 دانشجوی خانم نیز در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  و در پردیس دخترانه این دانشگاه تحصیل خواهند کرد.

وی ادامه داد:این دانشکاه 12 عضو هیات عملی تمام وقت و 80 نفر عضو هیات  علمی پاره وقت دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:دانشگاه فرهنگیان می تواند نظام آموزش و پرورش را اصلاح کند.

علی پور اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاهیان و فرهنگیان استان کمبود فضای فیزیکی است که مناسب نیست، در برنامه داریم فضای فیزیکی این دانشگاه توسعه پیدا کند و همه کلاس ها هوشمند شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23743
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما