شنبه 5 اسفند 1391 - 0:23

نظر هدایت خواه در مورد اقدامات سران قوا

بویر نیوز : نماینده بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ، اتفاقات صورت گرفته در مجلس نهم شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار ، رفاه و تعاون را بازی کودکانه خواند.

به گزارش عصردنا ، ” دکتر ستار هدایتخواه ” در نشست هفتگی اخلاق و تربیت اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس قوه ای به مجلس آمد و اقدام نادرستی نمود و رئیس قوه دیگر نیز برای اینکه از خودش دفاع نماید اقدام نادرست تری انجام داد.

وی با بیان اینکه قصد تشریح آن اتفاقات را ندارد و رهبری انقلاب راجع به این موضوع بشدت نگران شدند ، اظهارداشت: رفتاری که بین سران قوا راجع به آن اتفاقات شکل گرفت رفتاری کودکانه بود.

مخبر سابق کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی افزود: آن رفتار کودکانه در شآن رووسای قوا نبود و اکنون که رهبری معظم تذکر دادند امیدست آنان گوش دهند.

هدایتخواه با تاکید تاسف خود از آن اتفاقات ، خاطرنشان کرد: رئیس قوه ای چون می خواهد خود را از برخی موضوعات تبرئه کند دیگران را مورد تهمت قرار می دهد.

وی در ادامه غیبت را بیماری سرطانی روح آدمی خواند و بیان داشت: این بیماری از خانم های خانه دار شروع و در مسوولان عالیرتبه نظام نیز مشاهده می شود.

عضو جبهه پایداری مهمترین ریشه های غیبت را براساس فرمایشات امام جعفر صادق (ع) تشریح و یادآورشد: غیبت بیماری روحی و اخلاقی بوده که بسیار خطرناک است.

هدایتخواه ، ریشه های غیبت را در سوءظن ، تهمت ، حسادت ، تمسخر ، آزردگی خاطر ، خودنمایی ، شگفتی ، بیان خبری بدون مشخص شدن صحت و سقم آن ، خشم و همراهی با مردم در نشست و جلسه ای براساس فرمایشات امام جعفر صادق (ع) برشمرد.

وی گفت: برخی از علما نیز معتقدند در زمان سخن چینی ، تکبر و دلسوزی نیز متاسفانه غیبت از سوی غیبت کننده صورت می گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رزمنده گفت:

    جناب اقای هدایت خواه حنای شما دیگر رنگ ندارد.

  2. مینا گفت:

    مثل همیشه عالی بود

دیدگاه شما