جمعه 4 اسفند 1391 - 22:59

اقدام تاسف انگیز صدا و سیما

بویر نیوز : باید پرسید که با چه اهدافی این اتفاقات می‌افتد و اینکه آیا برنامه‌های صدا و سیما قرار است من بعد با هزینه مهمانان اداره شود؟!

به گزارش به گزارش بولتن نیوز به نقل از افکار، شبکه 5 سیما در اقدامی تاسف‌انگیز بازیگر دست چندمی را به یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی خود آورد که جزء بدنه… سینما قرار دارد.اقدام تاسف انگیز سیما در شب رحلت حضرت معصومه(ع) و عروج آیت‌الله خوشوقت

برنامه زرد”با ما…” که به نظر مشارکتی روی آنتن می‌رود بازیگری را پای میز گفت‌وگوی خود نشاند که تصاویر و عکس‌های او که ضد اخلاقی، دینی، عرفی و هر آن‌چه که با مباحث انسانی و اخلاقی مخالفت و مغایرت دارد در فضای اینترنت به وفور وجود دارد، عکس‌هایی که نه خصوصی هستند و نه تاکنون اعتراضی از سوی افراد در آن‌ها نسبت به انتشار دهندگان صورت گرفته است.

اما نکته مهم دیگر این است که بازیگر مذکور تاکنون در فیلم‌هایی به بازی گرفته شده‌ که هزینه آن از جیب پدری پرداخت شده است! یعنی باید گفت این بازیگر به واسطه پول پدری است که یکدفعه بازیگر شده و البته نقش مقابل خود را نیز، خود انتخاب می‌کند، حالا بازیگر نقش مقابل هر چقدر هم گران باشد مهم نیست.

اینکه چرا تلویزیون که با هزینه بیت المال اداره می‌شود به جای الگوسازی افراد خوش نام و عارفان و اختصاص وقت خود به علما و دروس عرفانی، اخلاقی آن هم در شب رحلت خواهر سلطان عالم و در ایام عروج آیت الله خوشوقت بازیگرانی را روی آنتن می‌برد که معلوم الحال بوده و هستند جای تعجب، سوال و البته بازخواست دارد.
باید پرسید که با چه اهدافی این اتفاقات می‌افتد و اینکه آیا برنامه‌های صدا و سیما قرار است من بعد با هزینه مهمانان اداره شود؟!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    اقا تورو خدا یه مسئول تو این استان نیست به صداوسیما بگه این برنامه ولو و وخو تی وی رو جمع کنه بخدا ابرومونو تو شهرستانها بردن بار فرهنگی که نداره فقط حرفهای چرت میزنن

  2. کلاغ نیوز گفت:

    من كه تا حالا شبكه دنا نگاه نكردم ولي از دوسام شنيدم كه اخر بي فرهنگي طوري هست كه به قوم لر با اين همه فرهنگ توهين ميشه

دیدگاه شما