جمعه 4 اسفند 1391 - 20:32

عکس یادگاری احمدی‌نژاد با آمریکایی‌ها

بویر نیوز : مراسم اهدا جام های قهرمانی مسابقات جام جهانی در شرایطی برگزار شد که حضور پرتعداد افراد غیرمسئول اوج بی نظمی را به نمایش گذاشته بود.

به گزارش بویر نیوز به نقل از مهر، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد عصر امروز جمعه با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید و تیم های روسیه و آمریکا به عناوین دوم تا سوم دست پیدا کردند. حاشیه های این مراسم را در زیر می خوانید:

* حضور بسیاری از چهره های سیاسی که هیچ ارتباطی با ورزش نداشتند، چهره بی نظمی به مراسم توزیع جام داده بود.

* رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هنگام اهدا جام قهرمانی به ایران بر روی سکو حضور نداشت.

* سکویی که برای سه تیم اول تا سوم در نظر گرفته شده بود بسیار کوچک بود و کشتی گیران و اعضای کادر فنی یک تیم روی آن جا نمی شدند که این خود بر میزان بی نظمی افزوده بود.

* شلوغی مقابل جایگاه اهدا جام آنقدر زیاد بود که تیم های روسیه و آمریکا مدال هایشان را در سکوت و بی نظمی خاصی دریافت کردند و برخی ها از آنها با تعجب به این مراسم نگاه می کردند.

* دکتر محمود احمدی نژاد که پس از مسجل شدن قهرمانی ایران وارد سالن شد پس از آنکه با اعضای تیم ملی ایران عکس یادگاری گرفت، به سمت سکوی سوم و ورزشکاران آمریکایی رفت و پس از دست دادن به اعضای این تیم، با آنها عکس یادگاری گرفت.

* بیش از 15 هزار تماشاگر که از ظهر امروز ظرفیت سالن آزادی را تکمیل کرده بودند به شکلی جذاب و دیدنی به حمایت از ملی پوشان ایران پراختند و تا آخرین لحظه مراسم در سالن حضور داشتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رازي فتاحي گفت:

    افتخار کنيم که ريس جمهورمان باامريکايهاي ملعون عکس ميگيرد

دیدگاه شما