یکشنبه 21 خرداد 1396 - 22:05

نشان ملی برای کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی (+عکس)

مهران بالان، کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی در کنار بزرگان عرصه نیکوکاری، در یک جشن سراسری نشان ملی گرفت.

به گزارش بویرنیوز، مهران بالان که توانسته است در عرصه تولید صنایع دستی نه تنها نامی برای کهگیلویه و بویراحمد دست و پا کند بلکه ۵۰۰ خانواده را صاحب شغل کند این بار در موفقیتی دیگر موفق به دریافت نشان ملی کارآفرین برتر با رتبه دوم شد.

او همچنین در دومین جشن سراسری والی مهر در کنار نیکوکارترین انسان‌های کشور قرار گرفت و از سوی پرویز فتاح،  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لوح تقدیر گرفت.

حجت‌الاسلام کازرونی، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان و رئیس هیئت امنای کمیته امداد کشور در هنگام تحویل این لوح به کارآفرین نام‌آشنای کهگیلویه و بویراحمدی گفت که مهران‌های خوب در کشور زیاد هستند اما مهران بالان از انسان‌های نیکوکاری است که آثار کارهای خیر و اشتغال‌زایی او در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد تا سال‌ها باقی خواهد ماند.

این نماینده مردم تهران خوستار حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان این سرزمین شد.

جشن ملی والی مهر به پاس خدمات ارزشمند ” حاج عبدالله والی” که سال‌های متمادی عمرش را صرف خدمت به فقرا و محرومین کرد به این نام، نهاده شده است.

۲۵ برگزیده این جشن ملی با شاخص‌هایی چون تعداد و مدت زمان حمایت از فقرا، استمرار و اثربخشی کمک‌ها و توانایی شبکه‌سازی زنجیره‌ خیرین از سراسر کشور انتخاب شدند.

همچنین در این همایش پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خیرین باید قدردان منزلت خود باشند، چراکه آغاز و پایان کمیته امدام امام خمینی(ره) آنان هستند.

وی افزود: هنگامی که به دورترین مناطق محروم می روم و خانواده های مومن و متعهد را می بینم، نور خیرین را نیز در آنجا شاهدم.

فتاح تصریح کرد: مردم ما در خوشی و ناخوشی دلشان برای یکدیگر می تپد و وفادار نظام هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به افطاری رئیس جمهور با حضور مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هنگامی که درباره محرومین صحبت می کردند، رئیس جمهور سراسر گوش بود و دولت نیز عزم خود را کرده تا با همکاری نهادهای حمایتی فقر ریشه کن شود.

فتاح با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک میلیون حامی دارد گفت: افرادی هستند که از خود می زنند تا حامی شوند این مکتب قرآن و دین ماست.

وی بیان کرد: تعداد ۳۳ هزار دانش آموز و ۷۲ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237154
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آفرین برمرد بویراحمدی مهران جان همکلاس قدیمی مبارکت

  2. روحانی مهر گفت:

    درود بر بالان عزیز افتخار ایل
    تنت سلامت باد و روحتان شاد

  3. پایداراسلام گفت:

    درود بر مهران فعال وپرکار.باهوش و زحمتکش.ودوست داشتنی

  4. مظاهری گفت:

    درود بر آقای بالان عزیز موفق باشین

دیدگاه شما