جمعه 4 اسفند 1391 - 18:04

رویانیان پرده از تبانی گران برداشت!

بویر نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تساوی آلومینیوم مقابل پرسپولیس را به رئیس تبانی‌گر دپارتمان داوری تبریک می‌گویم.

 به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان اظهار داشت: همیشه سعی کرده‌ام تا هیچ وقت خدای ناکرده به داوران زحمتکش بی‌احترامی نشود اما مثل اینکه آقایان دنبال مسائل دیگری هستند.

وی افزود: بازی مقابل آلومینیوم را دیدید که چه اتفاقی افتاد. چگونه کادر ما را اخراج کردند و چگونه خطا روی بازیکنان ما را برعکس اعلام می‌کردند. من این تساوی را به رئیس تبانی‌گر دپارتمان داوری تبریک می‌گویم.

رویانیان ادامه داد: آقای عسگری خوب بازی را در آوردید. شما 30 میلیون هوادار پرسپولیس را به سخره گرفته اید و آنها را سر کار گذاشتید.

وی افزود: ارتباط شما با تیم آلومینیوم هرمزگان قابل انکار نیست و به همین دلیل این نظر من است که شما شایستگی ریاست دپارتمان داوری را ندارید و باید به این مردم جواب بدهید.

وی افزود: به زودی منتظر افشاگر‌ی‌هایی باشید که باید آنها را به خاطر اینکه جواب مردم را بدهم به زودی به زبان خواهم آورد. فعلا منتظرم تا ببینم اتفاقات بازی پرسپولیس و آلومینیوم را چگونه می‌خواهند توجیه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما