شنبه 20 خرداد 1396 - 11:52

افزایش ۵۰ درصدی حوادث و سوانح شهری در یاسوج نگران کننده است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج افزایش پنجاه درصدی حوادث و سوانح شهری در دو ماه گذشته در این شهر را نگران کننده دانست.
به گزارش بویرنیوز، آتش پاد سوم محمد رستمی صبح امروز در جمع مدیران شهری یاسوج اظهار داشت: بر اساس داده‌های آماری میزان وقوع حوادث و سوانح شهری درفروردین ماه امسال حدود 50 درصد و اردیبهشت ماه 78 درصد درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: بر این اساس در فروردین ماه امسال 87 فقره و اردیبهشت ماه نیز 90 فقره حادثه و سوانح در مناطق شهری یاسوج به وقوع پیوسته است.

رستمی ابراز کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی، عدم توجه به اصول ایمنی در منزل و محل کار، ساخت و سازهای غیر استاندارد، عدم آشنایی با نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات، سهل انگاری اعضای خانواده از جمله عوامل موثر در وقوع حوادث و سوانح شهری نظیر آتش سوزی و غیره است.

وی افزود: آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، فضای سبز، مزارع، باغات، ضایعات، خودرو و برق ،محبوس شدن در اماکن و آسانسور از جمله مواردی بوده که هر ماه در یاسوج به وقوع می‌پیوندد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج ادامه داد: در دو ماه گذشته 51 فقره محبوس شدن در اماکن و آسانسور در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

رستمی تصریح کرد: گاز گرفتگی، آبگرفتگی اماکن، عملیات آبی و غواصی، برش اشیاء حلقوی و نشت گاز در مقایسه با دو ماه نخست سال 96 دریاسوج افزایش چشمگیری داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=236785
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما