یکشنبه 14 خرداد 1396 - 0:06

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه

احمد رضا خورشیدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی رحلت جانسوز  امام خمینی(ره)، سالگرد قیام خونین 15خرداد و وفات حضرت خدیجه کبری(س) را تسلیت گفت.

به گزارش بویرنیوز، متن تسلیت در ادامه آمده است:

“14خرداد، سالروز عروج ملکوتی آزاد مردی بی همتا و شخصیتی ستودنی است که ابعاد گسترده و کم نظیر وجودی اش، در میان رهبران دنیا شخصیتی بی همتا از او ساخته، و با تفسیری شگرف و مثال زدنی از اسلام ناب محمدی با اتکا به خداوند و مدد مردم توانست هویت تازه ای به ایران، اسلام و آزادگی در جهان اسلام ببخشد.

امام خمینی(ره) اندیشمند بزرگ عصر حاضر با تفکر و اندیشه متعالی و منش و روش پیامبرگونه خویش، دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را متحول ساخت و بیداری و وحدت اسلامی را به جهانیان هدیه کرد.

اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد – که به عنوان مبدا نهضت اسلامی مردم ایران لقب گرفته و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه استبداد و استعمار بشمار می رود و مزین به نام و اندیشه ی امام خمینی (ره) است- و همچنین سالروز رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه(س) را به مردم شریف استان و جامعه بزرگ نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم؛ امید است بتوانیم با تاسی از آموزه های روشنگرانه امام خمینی (ره) به سوی جامعه ایده آل قدم برداریم.”

احمدرضا خورشیدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=235715
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما