پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 12:10

هزینه سنگین امور جاری شهرداری یاسوج

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی شهرداری یاسوج با اشاره به نابرابر بودن میزان درآمدها و هزینه های شهرداری گفت که ماهانه حدود 2.5میلیارد ریال در بخش جاری شهرداری این شهر هزینه می شود.

سیدهیبت الله عبدی زاده روز پنجشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت که همپای افزایش روند خدمات رسانی در شهرک های جدید و مناطق حاشیه ای، نیروی انسانی شهرداری نیز افزایش می یابد که این امر هزینه های زیادی را متوجه این نهاد مردمی خواهد کرد.

وی به وجود یکهزار نیروی انسانی در شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت که شهرداری ها برخلاف سایر دستگاه های اجرایی به جای برون سپاری خدمات و تعدیل نیروی انسانی همواره در فرایند توسعه زندگی شهرنشینی به افزایش حوزه خدمات، توسعه تشکیلات اداری و نیروی انسانی به ویژه در بخش خدمات شهری نیازمند است.

عبدی زاده اظهارکرد که به ازای هر یکهزار مترمربع فضای سبز یک نیرو و به ازای هر 20هزار مترمربع آسفالت یک نیروی جدید در بخش خدمات شهری شهرداری نیاز است.
وی تصریح کرد که الحاق چند منطقه جدید از جمله «مهریان»،«بله زار»، «سروک » و«سرآبتاوه» در برنامه توسعه خدمات شهرداری یاسوج قرار دارد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی شهرداری یاسوج به روند توسعه خدمات رسانی شهرداری در سال های اخیر اشاره کرد و گفت که بهره برداری از چند پارک و فضای سبز بزرگ جلوه زیبایی به این شهر داده است.

عبدی زاده بیان کرد که طرحهای خوبی در حوزه عمرانی این شهر در دست اجراست که بهره برداری از آنها نیازمند حمایت از محل بودجه بخش دولتی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=235376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما