چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 23:23

شعارهای خاص سپرده‌گذاران موسسه توسعه مقابل فرمانداری گچساران (+عکس)

سپرده‌گذاران موسسه اعتباری توسعه صبح امروز در جلوی درب فرمانداری گچساران تجمع کردند.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز  در پی اعتراضات مشتریان موسسه اعتباری توسعه که پول خود را در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند و چند وقتی است که این موسسه به دلایل مختلفی تعطیل شده مشتریان این موسسه با تجمع در جلوی درب این موسسه و راهی شدن به طرف دفتر نماینده این شهرستان و همچنین تجمع در جلوی درب ورودی فرماندارای اعتراض خود را نسبت به تعطیلی این موسسه اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، این روزها تجمعات گسترده مشتریان موسسه اعتباری توسعه در شهرهای استان و همچنین در دیگر استان‌ها و شهرها نقل محافل عمومی و فضای اجتماعی شده است.

تجمعات این روزهای مردم بابت نگرانی سرنوشت سپرده و سرمایه‌شان  موجب شده که صبح امروز مشتریان این موسسه با تجمع در کنار شعبه شهرستان و در چند روز گذشته تجمع در استان به اعتراضات و تجمعات ادامه دهند.

صبح امروز بیش از 80 نفر از سپرده‌گذاران  با تجمع جلوی درب فرمانداری و دفتر نماینده شهرستان  با شعار «تاجگردون، تاجگردون حق ما را برگردون»  و شعار این جواب حضور حداکثری پای صندوق‌های رای بود، خواستار دریافت پول‌های خود از این موسسه شدند.

به گزارش فارس، تعداد 6 هزار نفر گچسارانی به مبلغ 67 میلیارد تومان در این موسسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=235360
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تقصیر خودشونه بارها دولت گفته بود آرمان غیر مجار هست اما کسی اعتنا نمیکرد توی این عکس نوشته در حال انتقال این به این معنی نیست که شده باشه توسعه اما مردم طمع چند درصد سود بیشتر کورشون کرده بود بله قصه اینه …

  2. ناشناس گفت:

    عجب شعاری نوشتنه !!!!!!!!!!!!
    مگه رفتی پای صندوق که ….
    باید درست انتخاب میکیردین
    البته ایشالا که حقتون برمیگرده بهتون

دیدگاه شما