دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:17

تجمع سپرده‌گذاران موسسه آرمان مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

جمعی از سپرده‌گذاران موسسه آرمان مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

به گزارش بویرنیوز،  جمعی از سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان ظهر امروز با تجمع در مقابل استانداری نسبت به اتفاقات اخیر در این موسسه معترض شدند.

برخی از تجمع کنندگان در گفت‌وگو با فارس گفتند: وقتی میخواستیم در این موسسه سپرده‌گذاری کنیم گفتند که موسسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است اما بعد از گذشت چند سال از فعالیت به ما می‌گویند که موسسه مجوز نداشته و بعد از اینکه سرمایه خود را در این موسسه قرار دادیم کسی حاضر به پاسخگویی ما نیست.

سپرده‌گذاران این موسسه ادامه دادند: وقتی میخواستیم حساب‌های خود را از موسسه خارج کنیم اجازه ندادند و گفتند سود موسسه 25 درصد است اما حالا با وجود آمدن این مشکللات می‌گویند خودتان طمع کردید و پولتان را از موسسه قرار دادید.

در ادامه مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع تجمع کنندگان افزود: مشکلات پیش آمده موسسه آرمان تنها مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در سایر استان‌ها شاهد این موضوعات و مشکلات هستیم.

وی ادامه داد: سپرده‌گذاران موسسه آرمان مشکلات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند که ما این موضوع را به مسؤولان بانک مرکزی و وزارت کشور گزارش می‌دهیم.

محنایی اضافه کرد: امروز موضوع را به وزارت کشور گزارش می‌دهیم و در این خصوص کمیته‌ بحران تشکیل می‌دهیم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در سهمگین مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های گذشته چنین مشکلات و مواردی وجود داشته اما با درایت نظام رفع شده که ما این موضوع را مراجع ذی‌صلاح ارجاع می‌دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234707
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا ازتون نگذره که پول هایی که مردم بابدبختی به دست می آورند شما می خورید.

  2. ناشناس گفت:

    چطوریه که ی بقالی ته کوچه بخوای باز کنی باید کلی مجوزو پروانه کسب و… باید دلشته باشی
    اما بانکهای ما 100ها شعبه باز میکنن؟؟؟؟!!!!!

دیدگاه شما