دوشنبه 8 خرداد 1396 - 1:14

پیام تشکر منتخب اول شورای شهر یاسوج از مردم

گروه اجتماعی – منتخب اول مردم شهر یاسوج در انتخابات شورای اسلامی شهر، طی یادداشتی ضمن تاکید بر اینکه از هيچ تلاش و كوششي براي خدمت گذاري به مردم شهر یاسوج دریغ نخواهد کرد، از حضور مردم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، متن یادداشت دکتر فرشاد نگین تاجی بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد
‎سلام و درود بر ياسوج عزیز ما
‎درود بر مردم ياسوج، مردمی که در سراسر فرهنگ و تاریخ خود، همواره بر شرف و آبرو از یکسو و همچنین پیشرفت و آبادانی از سویی دیگر تاکید داشته اند. درود بر مردمانی که همواره فرزندان خود را به سمت تلاش و پیشرفت هدایت کرده و می کنند. درود بر مردمانی که از بزرگانی همچون اريوبرزن ، شجاعت و استقامت و از محمد بهمن بيگي، عقلانیت و مبارزه با جهل و نادانی را آموخته اند
‎بنده حقیر به نوبه ی خود درود می فرستم به تاریخ و فرهنگ و عظمت این شهر و با جان و دل، دستان این مردم عزیز را می فشارم و از آنها به احترام یاد می کنم. نهایت درود و احترام خود را نثار مردمانی از این شهر میکنم، که تاریخ و شرف خود را فراموش نکرده و نمی کنند و همواره شرف و آبرو را بر نوکرمآبی، استقلال را بر سلطه، دانایی را بر جهل، عقل را بر شکم و دانش و تخصص را بر ثروت ارجحیت داده و می دهند.

نهایت درود و احترامم را نثار معلمان و اساتيدي می کنم که برای بنده تبلوری از تاریخ و فرهنگ شهرم بودند و همواره به من آموختند که به هر مقام و جایگاه و تخصصی که رسیدم، فراموش نکنم مردمانی از دیار شهرم منتظر و چشم به راه دانش و کمک من هستند. در نهایت شکر گزار خداوند رحمان و رحیم هستم که با آبرو و تخصص وارد میدان انتخابات شوراهای شهر ياسوج شدم و در نهایت نیز با آبرو و تخصص این امتحان بزرگ را در پیشگاه شما مردم عزیز به پایان رسانیدم.

حال که کوران تبلیغات انتخابات در شهر فروکش کرده و رقابت ها بایستی جای خود را به همیاری و رفاقت ها در جهت منافع شهرمان واگذارند، اینجانب فرشاد نگين تاجي با عرض تبریک به ديگر منتخبين مردم در عرصه شورای اسلامی شهر ياسوج، از شما مردم فهیمی که جویای دانش و تخصص برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری خود بوده اید تشکر و قدردانی می نمایم. عزیزان، من به عنوان فرزند این بوم، وظیفه خدمت به شما عزیزان را در هر موقعیت و جایگاهی غنیمت شمرده و با تمام تلاش و سعی خود برآن خواهم بود تا در ساختن شهری در شان نام و مردم ياسوج یاریگر شما باشم

معمار هستي امانت داري و وفاي به عهد را يكي از بارزترين ويژگي هاي مومنان مي داند و مي فرمايد:
وَ الَّذِينَ هُمْ لاَِماناتِهِمْ وَ عَهْدِهِمْ راعُو ( مومنان راستين كساني هستند كه به امانتها و پيمانشان وفادارند)

اينجانب به پاس اعتماد مردم غيور شهرم اين قول را مي دهم كه از هيچ تلاش و كوششي براي خدمت گذاري به اين مردم شريف كوتاهي نكنم و به عهد و پيماني كه با شما بستم وفادار خواهم ماند.

در انتها بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک سروران، آشنایان و مردم مهربانم صمیمانه اعلام می‌دارم.

با سپاس
فرشاد نگين تاجي

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234568
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منصوریان گفت:

    با عرض تبریک خدمت دوست عزیز
    ارزوی موفقیت در راه پیش رو برای شما خواستارم

  2. آریامهر گفت:

    درود بر شما

دیدگاه شما