دوشنبه 8 خرداد 1396 - 0:53

دیدار معاون استاندار با بازماندگان حادثه دلخراش فولاد بویراحمد (+تصویر)

معاون اقتصادی استاندار به همراه جمعی از مدیران استانی با بازماندگان حادثه دلخراش کارخانه فولاد بویراحمد دیدار کردند

به گزارش «بویر نیوز»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی با بازماندگان حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد دیدار کردند.

مجید محنائی در این دیدار علاوه بر اعلام پیام حزن و اندوه خادمی استاندار و پیام تسلیت وی به خانواده های بازماندگان بر پیگیری ویژه و علت حادثه تا روشن شدن موضوع تاکید کرد و گفت: این حادثه دلخراش چنان سنگین و غیرقابل باور بود که دل همه را آزرد.
وی اظهار داشت: به دستور استاندار کمیته ای ویژه برای بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومین و امور خانواده های بازماندگان تشکیل و این کمیته در اسرع وقت گزارش دقیق و شفاف را به اطلاع افکار عمومی خواهند رساند.
معاون استاندار خانواده های داغدیده و عزادار این حادثه را همچون خانواده های خود بیان کرد و اظهار داشت: از ابتدای این حادثه تاکنون مسئولان در شهرهای یاسوج، شیراز و اصفهان علاوه بر عیادت مصدومان، پیگیر مشکلات و رسیدگی به مطالبات و انتظارات آنان بودند.
در این دیدار پیام های تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم خانواده های عزادار حادثه فولاد بویراحمد شد.
معاون استاندار از تلاش همه دستگاه های مرتبط از جمله سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه ها برای تسلی خاطر بازماندگان و کاهش آلام و مصیبت های بازماندگان تاکید کرد و افزود: احقاق حق مصدومان و تلاش برای بهبود کامل آنان و همچنین موضوع بیمه جان باختگان از اولویت هاست.
رئیس سازمان تامین اجتماعی استان هم در این دیدار از صدور احکام و حق بیمه جان باختگان و مستمری مصدومان تاکید کرد و گفت:حق مستمری و بیمه آنان بنا به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور برقرار شده و هیچ گونه مشکلی نیست.
در پایان این دیدار خانواده های مصدومین و جانباختگان با تقدیر از توجه دولت به این موضوع خواستار رسیدگی فوری، مشخص شدن علت حادثه و پیگیری روند درمان مصدومان و حقوق و مستمری آنان شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما