یکشنبه 7 خرداد 1396 - 8:06

اولین اقدام یک مسئول کشوری درباره حادثه فولاد بویراحمد/ صدور احکام مستمری کارگران متوفی

احکام مستمری کارگران کارگران متوفی در حادثه کارخانه فولاد باقری (بویراحمد) در راستای حمایت از حقوق قانونی آنان و بازماندگان به دستور مدیر عامل تامین اجتماعی کشور صادر شد.

احکام مستمری کارگران کارگران متوفی در حادثه کارخانه فولاد باقری (بویراحمد) در راستای حمایت از حقوق قانونی آنان و بازماندگان به دستور مدیر عامل تامین اجتماعی کشور صادر شد.

به گزارش «بویر نیوز»؛ هدایت جهان آباد با تائید این خبر افزود: مدیر عامل تامین اجتماعی کشور برای برگزاری مراسم ختم این عزيزان برای هر یک از خانواده های داغدار مبلغ ده میلیون تومان اختصاص داده است.

مدیر تامین اجتماعی شهرستان بویراحمد با اظهار تاسف از حادثه پیش آمده اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی در برقراری و حقوق این عزيزان در حوزه تامین اجتماعی وجود ندارد.

مهراب هدایت جهان آباد اذعان داشت: تامین اجتماعی یاسوج در راستای حفظ جایگاه کارگران عزیز در جبهه تولید و همچنین حمایت از عزيزان آسب دیده در این حادثه تلخ راسا و بدون طی مراحل اداری دیروز (شنبه) اقدام به صدور احکام مستمری جانباختگان در این حادثه کرد.

گفتنی است؛ تاکنون سه نفر از حادثه دیدگان فولاد بویراحمد جان باخته اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234466
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دلبازجلاله گفت:

    خدا خیرت دهد.

  2. فریبرز گفت:

    اگر 4 درصدی های استان هزینه های قصور خود رو دوباره از جیب مردم و صندوق تامین اجتماعی در نیاورند خوب هست

  3. کارگر فولاد باقری گفت:

    چه ربطی به 4 درصدی ها دارد . این مدیر پرتلاش به همراه همکاران خود وظیفه انسانی خود را انجام داده است . درود بر ایشان

  4. حسین زاده گفت:

    درود بر مهندس هدایت مدیر پرتلاش جامعه کارگری

  5. فریبرز گفت:

    آقای محترمی که در کارخانه فولاد باقری کار میکنی شما چند وقت هست حقوق نگرفتی ؟ یه عده ای جز 4 درصدی ها تمام تسهیلات بانکی و فرصت های اقتصادی استان رو قبضه کردن و اتفاقا مقصر صد در صد حادثه فولاد هستند باید محاکمه شوند و خسارت اتفاق تلخی که افتاده از جیب خودشون بدن نه از جیب بیت المال

دیدگاه شما