شنبه 6 خرداد 1396 - 18:53

احتمال تغییر اسامی منتخبان شورای شهر لیکک

فرماندار بهمئی با اشاره به بازشماری و بازبینی صندوق های اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک، گفت: نتیجه شمارش جدید برای بنده مهم نیست، بازبینی و شمارش مجدد تنها در راستای توجه به خواست مردم و سلامت انتخابات است.

به گزارش بویر نیوز، فرماندار بهمئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان از بازشماری و بازبینی صندوق های اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک خبر داد.

علی اکبر فرهنگی نسب گفت: بعد از دریافت اعتراضات مردمی نسبت به تخلف در انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک تصمیم به بازشماری آراء 16صندوق از مجموع 31 صندوق اخذ رای گرفتیم.

فرهنگی نسب تصریح کرد: کار بازشماری و بازبینی صندوق ها با حضور اعضای شورای تامین و در محل فرمانداری شهرستان از دیشب آغاز شد که طبق این تصمیم 53درصد صندوق ها بازشماری می شود.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه هدف از بازشماری آراء توجه به سلامت انتخابات و پاسخی به دغدغه های مردم شهرستان می باشد، افزود:ممکن است هیچکدام از 5نفر شمارش اول انتخاب نشوند، برای بنده مهم نیست که در پایان شمارش و بازبینی آراء، اسامی چه کسانی به عنوان منتخب شورای شهر لیکک از صندوق بیرون آیند.

وی خاطرنشان کرد: تمام  آراء باطله و فاقد مهر معتبر از صندوق ها جمع آوری و تنها رأی سالم شمارش می شود.

فرماندار بهمئی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و ثبات در شهرستان، گفت: در این ایام در فضای حقیقی و مجازی به فرمانداری تهمت هایی زده شد که بنده  از مسیر قانون این اتهامات را پیگیری می کنم .

فرهنگی نسب در پایان از رسانه های شهرستان خواست در راستای  حفظ امنیت و  آرامش در شهرستان، مسئولان را یاری کنند./ خبری آوای ماغر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234427
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما