جمعه 5 خرداد 1396 - 22:45

سرلیست خریدهای منصوریان مشخص شد

به گزارش بویرنیوز، علیرضا منصوریان قبلا در اظهار نظرهای مختلف اعلام کرده است که لیستش با 3 بازیکن بسته می شود و با توجه به عملکرد این باشگاه به نظر می رسد تعداد نفرات جذب شده این باشگاه از تعداد 4 بازیکن تجاوز نکند.
منصوریان بر خلاف فصل گذشته برای فصل بعد تصمیم دارد بازیکنانی را جذب کند که قبلا امتحان خود را پس داده اند و با این شرایط جذب بازیکنانی مثل بیت سعید، رحیم زهیوی و حتی امید جهانبخش منتفی به نظر می رسد، البته این بازیکنان تنها در شرایطی برای آبی پوش شدن شانس دارند که بازیکنانی که در لیست اولیه استقلال حضور دارند برای فصل بعد با باشگاه به توافق نرسند.
پژمان منتظری اولین بازیکنی است که مورد توجه آبی ها قراردارد تا با جذب این بازیکن کمربند  خط دفاع استقلال محکم شود و آبی ها بتوانند با حضور او شرایط بهتری را در خط دفاعی پیدا کند. در این بین گفته می شود منتظری با استقلالی ها به توافق هایی هم رسیده است و به احتمال زیاد قرارداد او به زودی نهایی خواهد شد. منتظری از لیگ هفتم تا نیم فصل اول لیگ سیزدهم در استقلال بازی می کرد و با جو این تیم اصلا بیگانه نیست.
اما بازیکن بعدی سجاد شهباززاده است، بازیکنی که بعد از 2 فصل موفق در استقلال در ابتدای فصل گذشته به ترکیه رفت و در نیم فصل پیراهن نفت را برتن کرد و موفق شد گل قهرمانی این تیم در جام حذفی را بزند. او یکی از مهاجمانی است که مورد توجه منصوریان است و از بعد از بازی با العین رسما با استقلال وارد مذاکره می شود.
مرتضی تبریزی، کاپیتان سوم این فصل ذوب آهن از نفراتی است که مورد توجه منصوریان قرار گرفته است چراکه او در تیم امید با منصوریان کار کرده است و به خوبی با روحیات سرمربی جوان آبی ها آشنا است.
استقلال به جز این 3 بازیکن ممکن است با یک هافبک بازیساز هم وارد مذاکره شود که هنوز کادرفنی این تیم در مورد نام بازیکن به جمع بندی نهایی نرسیده اند/.ورزش3

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234281
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما