جمعه 5 خرداد 1396 - 22:17

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه فولاد یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت کارگران کارخانه فولاد بویراحمد را که در اثر انفجار و سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیر المومنین (ع) شیراز دار فانی را وداع گفتند تسلیت گفت.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام تسلیت سید موسی خادمی خطاب به خانواده های داغدار این عزیزان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

ٰانا لله و انا الیه راجعون

حادثه ی دلخراش انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در روزهای گذشته و سوختگی تعدادی از هم استانیهای عزیز و پس از آن درگذشت دو تن از حادثه دیدگان بر اثر سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیرالمومنین (ع) شیراز ، موجب تأثر و تأسف گردید.
اینجانب به نوبه ی خود مراتب تسلیت ، تعزیت و همدردی ام را با خانواده های سوگوار و مصیبت دیده این حادثه دلخراش و جانکاه اعلام کرده واز درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای بازماندگان و همکاران داغ دیده آنان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
یقینا آنچه می تواند التیام و تسکینی بر زخم دل خانواده های بازماندگان و کاهش آلام و مصیبتهای آنان باشد، رسیدگی فوری و دقیق و بررسی علت حادثه و اعلام نتیجه آن خواهد بود.
البته از همان ساعات اولیه حادثه علاوه بر تشکیل جلسات بررسی موضوع با حضور دستگاههای مرتبط، دستور رسیدگی و تحقیق و تفحص دقیق حادثه در جهت روشن شدن علت یا عوامل حادثه و تعیین وضعیت کارگران و حمایت از بازماندگان و خانواده های آنان صادر شده است.
اینجانب مجددا از دستگاه های مسئول و مرتبط با موضوع می خواهم به صورت جدّی و در اسرع وقت به بررسی این حادثه ناگوار پرداخته تا از این طریق بخشی از معضلات خانواده های آن عزیزان مرتفع و حل شود و این همراهی و همدلی زمینه آرامش و تحمل این مصیبت بزرگ را فراهم آورد.
از درگاه خداوند مهربان رحمت و غفران واسعه برای جان باختگان این حادثه و صبر وشکیبایی همراه با اجر و پاداش به بازماندگان سوگوار و شفا و سلامت عاجل برای آسیب دیدگان خواهانم.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234276
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما