پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 23:39

خبرسازی عجیب از سفر برادر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

در روزهای گذشته برخی از رسانه ها از حضور حسین فریدون با خانواده اش به یاسوج خبر دادند و این سفر را محرمانه و دارای پشت پرده هایی بیان کردند.

گروه فرهنگی –  غولا سالاری رسانه ای و کوه ساختن از کاه متاسفانه عادت زشت برخی رسانه های استان شده است.

به گزارش بویرنیوز، چند روز پیش برخی رسانه ها از سفر محرمانه! حسین فریدون به مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند.

در بسیاری از استان های کشور، به ویژه استان های شمالی روزانه شاهد این دست سفرهای مسئولان هستیم که عمدتاً برای رفع خستگی های کاری و بازدید های تفریحی و سیاحتی است.

در گذشته نیز حضور مسئولان از این دست به استان را داشتیم، حضور یادگار امام خمینی(ره) در استان که صرفاً به منظور بازدید از زیبایی ها و دیدنی های استان صورت گرفت.

از سویی استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرهای یاسوج و سی سخت از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران در این روزها است و در این فصل حضور افراد متفاوتی را به این مناطق شاهد خواهیم بود.

در روزهای گذشته برخی از رسانه ها از حضور حسین فریدون با خانواده اش به یاسوج خبر دادند و این سفر را محرمانه و دارای پشت پرده هایی بیان کردند.

نوع خبر رسانی سفر برادر رئیس جمهور که البته تکذیب هم شد، کمی عجیب و جهت دار به نظر می رسد.

قطعاً اگر برادر رئیس جمهور سفری با اهداف سیاسی و کاری داشت در نشست های رسمی و یا غیر رسمی با مسئولان حضور می یافت و مطمئناً مردم از کم و کیف آن باخبر می شدند.

این دست حضور مسئولان با خانواده و صرفا برای تفریح و سیاحت تفاوتی با سایر افراد ندارد و خبررسانی جهت دار و القای سفری محرمانه با پشت پرده، نتیجه ای جز منع ناخواسته مسئولان به برای سفر به این استان نیست و رواج این فرهنگ توسط کوته فکران موجبات عقب نگه داشتن استان بیش از پیش خواهد شد.

بسیاری از روستاها در مناطق مختلف کشور هر روز پذیرای تعدادی از مسئولان کشور است، اما آیا کسی تاکنون خبری یا مطلبی در این خصوص منتشر کرده! با این رفتارها جز ضربه به پیکر نحیف استان نتیجه دیگری حاصل نخواهد شد

به گزارش بویرنیوز، این قبیل خبررسانی های جهت دار و امنیتی کردن فضای استان توسط برخی رسانه ها با نگاه به استان به مرکزی گردشگر پذیر و خوش آب و هوا برای حضور مردم و مسئولان و مسافران همخوانی ندارد و دیر یا زود بی رغبتی سایرین به حضوردر این استان را در پی خواهد داشت و همین امر لزوم برخورد قاطع با این دست رفتارهای غیر اخلاقی را الزامی می سازد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234197
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    کشور ما را افراطیون به لبه پرتگاه میبرند

  2. ناشناس گفت:

    شاخ ودم که نیاره اگر بیا
    پاشه اینیم سر تیلمو
    بیراحمدنه بد مهمونه

دیدگاه شما