پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 16:17

پیام نماینده بویراحمد در پی حادثه جان باختن کارگران فولاد بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی حادثه تلخ کارخانه فولاد بویراحمد که منجر به مصدوم شدن و جان باختن دو نفر از کارگران زحمت‌کش این مجمتع صنعتی شده است را تسلیت گفت.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی غلام‌محمد زارعی، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بی‌شک پیشرفت کشور در عموم شاخص‌های عملیاتی، مرهون جان‌فشانی هزاران شهید گلگون‌کفن و همچنین مجاهدات بی‌بدیل کارگرانی است که دشوارترین عرصه‌های صنعتی و اجرایی کشور را مقهور عزم راسخ و متعصابه خود نموده‌اند.

 

وقوع حادثه‌ غم‌انگیز آتش‌سوزی در کارخانه فولاد بویراحمد که منجر به مصدوم شدن تعدادی از کارگران زحمت‌کش این کارخانه و در پی آن جان باختن دو نفر از این کارگران شده است اینجانب و مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد به‌ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان بویراحمد را داغدار و مصیبت‌زده کرد.

 

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های محترم داغدار و آرزوی مغفرت‌الهی برای جان‌باختگان؛ طلب شفای عاجل جهت مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه‌ دلخراش را از خداوند منان دارم، و لازم می‌دانم از مسئولان استان  بخواهیم بررسی‌های لازم را در مورد چونگی رخداد این حادثه مصیبت‌وار انجام داده تا به لطف حضرت باری‌تعالی و با تدبیر لازم دیگر شاهد تکرار حوادث تلخ و ناگوار در استان نباشیم.

غلام‌محمد زارعی

رئیس مجمع نمایندگان استان و

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما