چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 17:14

ممنوعیت دریافت پول از دانش‌آموزان مدارس دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دریافت وجه به عنوان شهریه ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس عادی دولتی ممنوع است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع‌پور در نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: دریافت شهریه مصوب مدارس خاص و غیر دولتی بر مبنای اساسنامه آن مدارس انجام می‌شود.

وی گفت: لباس دانش‌آموزان نیز بر اساس انتخاب انجمن اولیاء و مربیان و با توجه به رنگهای اعلام شده و پرهیز از مد و رنگ زننده و بر اساس قرارداد مدیر مدرسه با مراکز تولید با رعایت اصل صرفه‌جویی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: پروژه مهر در قالب کمیته‌های پشتیبانی و ساماندهی، اجرایی، ارزیابی، صیانت، توجیه و تبلیغ فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند.

وی گفت: فعالیت‌های مربوط به هدایت تحصیلی ورودی پایه دهم باید به زودی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به محدودیت وقت ثبت‌نام باید تمامی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش شرکت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=234102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    جناب آقای زارع پور این حرف ها همش کشک ودروغ است من دخترم را جهت ثبت نام به مدرسه دخترانه فرهنگیان بردم از من خواستند که مبلغ یک میلیون وپانصدهزارتومان واریز کنم در نهایت بدلیل عدم واریز مبلغ فوق خانم …از ثبت نام دخترم خوداری نمود.

دیدگاه شما