سه شنبه 2 خرداد 1396 - 10:58

پیام قدردانی زهرا زمانی به مردم و منتخبان شورای شهر یاسوج

گروه سیاسی- دکتر زهرا زمانی عضو هیئت رئیسه شورای فعلی شهر یاسوج، با صدور پیامی ضمن تبریک به منتخبان جدید شورای شهر یاسوج از حضور حداکثری مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش بویرنیوز، در بخش هایی از این پیام آمده است:

انتخابات 29 داردیبهشت بدون شک مظهر دوکراسی فوق العاده و تمایل حداکثری مردم در مشارکت در آینده سیاسی کشور و برگ زرین دیگری در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

مردم کهگیلویه و بویراحمد، امسال نیز همچون دوره های گذشته با حضور با شور و شعور خود حماسه فوق العاده ای رقم زدند، و در واقع پیروز اصلی میدان تک تک مردمی بودند که شلوغی و کندی فرایند رای گیری را به جان خریدند تا بتوانند در آینده خود و کشورشان مشارکت کنند.

در این دوره از انتخابات هرچند شاهد بروز بی اخلاقی هایی به ویژه در خارج از حوزه های رای گیری توسط برخی هواداران نامزدها بودیم، که متاسفانه در همه انتخابات ها و به ویژه استان های طایفه گرا وجود دارد، اما با این وجود بر خود لازم میدانم در ابتدا ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان و به خصوص مرکز کهگیلویه و بویراحمد و همچنین به منتخبان مردم در شورای شهر یاسوج تبریک بگویم.

بدون شک رای مردم بار سنگینی بر دوش منتخبان است تا با قدرت و صداقت و فارغ از سیاسی کاری، باند بازی و طایفه گرایی پیگیر وعده هایشان به مردم باشند و از تمام توان خود برای آینده شهر و توسعه آن که دغدغه همه ما است، بهره ببرند.

در پایان بر خود لازم میدانم از همه افرادی که به هر نحوی به ما لطف داشتند و با همراهی خود بر ما منت گذاشتند کمال قدردانی و سپاس را داشته باشم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233851
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اعتراض گفت:

    رای ما کو خانم زمانی
    در حقت ظلم شد

دیدگاه شما