سه شنبه 2 خرداد 1396 - 2:09

تناقض عجیب در رفتار یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد! (+سند)

گروه سیاسی – گویا حکایت رفتار متناقض برخی از نمایندگان پایانی ندارد اما برخی از رفتار و تغییر مواضع گاها آنچنان عجیب است که پاسخی برای اینگونه رفتار یافت نمی شود.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه؛ روز 24 اردیبهشت در یادداشتی در کانال تلگرامی خود با تاکید بر “بر اصول و مواضع سیاسی خود” بر ” عدم توصیه به رأی دادن به کاندیدایی خاص”  تاکید کرد!

هاشمی پور که در نقض مواضع صاحب سبک است، تنها سه روز بعد یعنی 27 اردیبهشت با درج پست بعدی همین کانال با انتشار عکسی از رئیسی از وی اعلام حمایت کرد.

اما وی به همین اکتفا نکرد و در یادداشتی تازه نوشت: “به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت الاسلام و المسلمین ” رئیسی ” اعلام می دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از ایشان حمایت کنند تا با همدلی و وحدت مشکلات فراوانی که گریبانگیر جامعه است رفع گردد .”

اگر چه جانبداری و حمایت از هر کاندیدایی بر اساس مصلحت و صلاحیت جز حقوق هر فرد و مسئولی است اما در کمتر از 3 روز اینچنین تغییر موضوع دادن، شایسته یک نماینده مجلس نیست که مردم با هزار امید و آرزو وی را به پارلمان و مرکز سیاست کشور فرستاده اند تا از حقوقشان دفاع کنند.

این چنین تغییر موضوع از یک شخص که بر اصول و مواضع سیاسی خود تاکید هم دارد!، هم بعید است و هم شائبه ایجاد می کند که احتمالا نماینده محترم یادش رفته است سه روز پیش چه نوشته و اکنون چه می نویسد!

البته عدل هاشمی پور بعد از ماجرایی که در امامزاده میرسالار (ع) و حضور در انتخابات برایش رقم خورد نشان داده حافظه خوبی ندارد و بازهم بعید نیست از این دست اتفاقات برایش بیفتد اما مردم این مسائل را به حافظه می سپارند و بر وکلای خود نظارت دارند و تا بدانند که چه کسی را برای دفاع از حقوقشان به مجلس می فرستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233774
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اين كه حسابش مشخصه ???
    كيه كه اينو نشناسه

  2. بابا حیدر گفت:

    خودت فهمیدی چه گفتی ؟

  3. کر کهگلو گفت:

    وقتی کسی نماینده باشه که از سیاست چیزی ندونه نتیجه همین است ای عزیز.

  4. ناشناس گفت:

    کسی که الکی بزرگ بشه همینه

  5. ناشناس گفت:

    درود

  6. ناشناس گفت:

    درد تو چیه

  7. ناشناس گفت:

    خجالت نميكشي بويرنيوز تا كجا جانبداري مثلا يه رسانه جمعي و همگاني

  8. ناشناس گفت:

    این هم از تبار همون گاز انبریه
    و میش ایگو بدو و گرگ ایگه بگر
    نمک میخورن،نمک دون رو میشکنن هیچ توش هم…

  9. مصطفی گفت:

    جناب هاشمی پور شما گزینه مردم کهگیلویه نبودین به ناچار بین بدوبدتر انتخاب کردیم.متاسفانه

  10. انسان گفت:

    ایشون کارش همینه … فک میکنه مردم خوابن …..

  11. تقوی گفت:

    پایان حاج عدل هاشمی الله برکت الله!!!!

  12. دنبال سیاست گفت:

    درود بر سردار چشم حسود کور

  13. بزرگواری وعدل کاری برای طایفشون کردند که موحددربیست سال نمایندگی برای سوق نکرد اقای موحداگرجاده سوق روبه خاطرلنده درست میکردی کسی به توخرده نمیگرفت

  14. سید عابد گفت:

    ما مردم کهگیلویه متأسفانه مجبور بودیم بین بد و بدتر،بد را انتخاب کنیم و قطعا این دوره هیچ سودی برای مردم نداشت و نخواهد داشت امثال دوره های قبل و قبل تر…
    متاسفانه اصلاحات در کهگیلویه مرده

  15. ... گفت:

    درود بر بویرنیوز
    امیدوارم اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ از همین الان برای انتخاب کاندید اصلاحطلب تلاش کنند و نگزارند کار به روز آخر بکشه.
    از آقایان منطقیان و لاهوتی خواهش میکنم همین الان به دنبال گزینه اصلاح طلب واحد باشند

  16. دانشجو گفت:

    وقتی نخبگانی مثل دکتر جوانمردی ودکترسیدخدادادکشاورزودکترکامرانی تحصیل کردگان دانشگاههای دولتی راکنارگذاشتیم نتیجه اش عدل کجا درس خوانده؟وای وصدوای برای آینده ی ما……

  17. احمد گفت:

    اتفاقا خود شد مشخص کرد تا مردم تصمیم خلاف ایشون بگیرند…هم ایشون و هم نمایندگان سابق دیگر جایی در قلب مردم ندارند…درود بر مردم فهیم و بزرگوار دهدشت ..

  18. ناشناس گفت:

    خود کرده را تدبیر نیست

دیدگاه شما