دوشنبه 1 خرداد 1396 - 14:39

جزئیات جدید از آتش سوزی فولاد بویراحمد

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیرالمومنین(ع) شیراز گفت: ساعت 6 صبح امروز سه مصدوم از شهرستان یاسوج در این بیمارستان پذیرش شدند که سطح هوشیاری آنان بسیار پائین است .

به گزارش بویرنیوز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بامداد امروز(دوشنبه یکم خردادماه) درخواست پذیرش 4 مصدوم به بیمارستان امیرالمومنین اعلام شد که موافقت کردیم اما تنها سه مصدوم با درجه مصدومیت‌های بسیار شدید به این بیمارستان منتقل شدند .

او تصریح کرد: مصدومان بین 85 تا 95 درصد سوختگی دارند و از سطح هوشیاری کمتر از 5 درصد برخوردار هستند و در این حالت تنها درمان‌های حمایتی را باید انجام داد .

کشاورزی با تأکید بر این‌که امکانات پزشکی و کادر مجربی در بیمارستان امیرالمومنین وجود دارد، گفت: تلاش خود را برای استیبل کردن وضعیت این بیماران انجام خواهیم داد اما همیشه بخش مهمی از بهبودی بیماران به لطف خداوند بستگی دارد .

رئیس بیمارستان امیرالمومنین شیراز با یادآوری این‌که هفته گذشته بیماری با 75 درصد سوختگی مداوا و از این بیمارستان ترخیص شده است، گفت: اگرچه درصد مرگ و میر بیماران با 80 درصد سوختگی و بالاتر در جهان بسیار زیاد است، اما این نافی تلاش ما نخواهد بود و همه پرسنل برای بهبود مصدومان حادثه یاسوج تلاش می‌کنند .

کشاورزی یادآور شد: سه مصدوم حادثه یاسوج اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند و با سطح هوشیاری 4 و 5 درصد، زیر دستگاه قرار دارند و کار احیاء، مایع‌درمانی و سایر درمان‌های حمایتی در حال انجام است .

به گزارش ایسنا، حادثه انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد که ساعت 2 و 25 دقیقه بامداد امروز دوشنبه اول خرداد رخ‌داد، 9 مصدوم برجای گذاشت که 6 تن از آنان دچار سوختگی شدید شده‌اند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233636
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حادثه گفت:

    خدا کمکشون کنه، حتما نون اوره چندتا خونواده اند

  2. علی گفت:

    بیچاریل

دیدگاه شما