یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 15:58

کارنامه درخشان حضورشهروندان یاسوج درانتخابات

شهرداریاسوج گفت: شهروندان یاسوجی با حضور درانتخابات کارنامه درخشانی را ثبت و ضبط کردند.

به گزارش بویرنیوز ؛ مهندس محمد علی جاوید روز یکشنبه افزود: شهروندان فهیم یاسوج درهمه صحنه های انقلاب اسلامی حضور دارند وصحنه های بی نظیری را خلق می کنند

متنن پیام شهرداریاسوج بدین شرح است.

انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به لطف خداوند و همت شهروندان فهیم با مشارکت گسترده در آرامش کامل در سایه همدلی و همزبانی افتخار دیگری در کارنامه درخشان این خطه از میهن اسلامیمان ثبت و ضبط کرد.

حضور مردان، زنان، دختران و پسران از طوایف مختلف صحنه یکرنگی و آرمانی را به تصویر کشاند که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در ساعات اولیه رأی گیری رأی خود را به صندوق ها انداختند تا یکبار دیگر ثابت کنند که ولایی هستند. این حرکت باعث شد تاشهروندان فهیم با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه خود افرادی برای خدمت در نهاد مردمی پارلمان شهری برگزیدند که همگی از کارنامه درخشانی برخوردار هستند.

مشارکت سیاسی و اجتماعی گسترده شهروندان در انتخابات شورای شهر پشتوانه خوبی برای منتخبین شورا بوده و سبب افزایش اعتماد به نفس اعضای شورای اسلامی شهر و انگیزه مضاعف آنان برای خدمت به شهروندان می‌شود.
مشارکت گسترده شهروندان سبب تقویت بنیان‌های نظام و انقلاب اسلامی می‌شود و حضور آنان نمایش وحدت اسلامی وانسجام عملی را به نمایش گذاشت.

در این دوره از انتخابات شور و نشاط انتخاباتی محسوس تر ازگذشته بود که در کنار تلاش دست اندرکاران امر انتخابات، ستادهای انتخاباتی، احزاب و گروه های سیاسی نقش محوری داشته و تلاش آنان قابل تقدیر است.

در این دوره از انتخابات شورای اسلامی تمام طوایف مختلف وارد عرصه شدند و اکنون وقت آن است که رفاقت ها جای خود را به رقابت ها بدهد.

اینجانب به نوبه از شهروندان یاسوج به خاطر خلق حماسه تاریخی تقدیر و تشکر می نمایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=233514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما